|
Fejl og ønsker til Denver DMB-105HD |
Besvar | Side <12345 11> |
Forfatter | ||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 10:36 | |
Hej Morten,
Mange tak for de detaljerede kommentarer - meget fornemt! Blot et par kommentarer til nogle af punkterne, som jeg bemærkede at fabrikken har svaret på tidligere (i indlæg her fra 18/12-2009).
Selvfølgelig er jeg klar over at tidsplaner og funktioner kan ændre sig... men krydser alligevel fingre Edit: liste opdateret med flere punkter og kommentarer fra fabrikken /Lars Redigeret af laursen - 19-Februar-2010 kl. 10:55 |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Ole B
Bruger Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 77 |
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 11:55 | |
Dejligt mange ting der bliver lavet , glæder mig, men en ting savner, i alle dissse dejlige ting, er bedre support for videofiler, har masser filer den ikke vil afspille. bla en masse .avi
|
||
Slyerfox
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Status: Offline Point: 98 |
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 22:31 | |
Ja, vi må da håbe NTFS kommer, det er nok een af de største prioriteter - men Hr. Pannen - det er meget fint, at I gør en indsats - det er absolut værdsat !
Nu er jeg dog ikke så sikker på, at Microsoft er så lykkelige for anvendelsen af NTFS i en PVR boks, så spørgsmålet er, om ikke et open source filsystem ville være nemmere at implementere rent licensmæssigt ?
|
||
perjes
Junior bruger Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 16:29 | |
Ja det er rigtigt fedt at Denver gider forbedre - Købte fælleskøb Digiatally fra Kjærulf - ingen opdatering selv om den var hunde dyr den gang.
Nå pyt med det.
Jeg er hørehæmmet og det vil være MEGET lækker hvis det om det kan lade sig gøre bliver muligt at optage TTV undertekster (s. 399) via USB stikket ...
Ok kan bare bruge min HDD oprtager men........
Mvh Per
|
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 18:01 | |
Redaktør, recordere.dk
|
||
FlipFlop
Junior bruger Oprettet: 12-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 27-Februar-2010 kl. 00:05 | |
Jeg kan ikke få den til at køre hdmi igennem min NAD 755 surround receiver..
Det sjove er at jeg faktisk mener det virkede før jeg opdaterede til den nyeste firmware. Hvis jeg sætter den direkte til fjernsynet kan den godt køre hdmi.. |
||
jtcrec
Junior bruger Oprettet: 31-Oktober-2009 Status: Offline Point: 24 |
Sendt: 27-Februar-2010 kl. 11:55 | |
5. Efter at have læst tekst-tv via modtageren forsvinder underteksterne på den kanal man har læst tekst-tv på. Man skal så ind via knappen SUB.T og vælge undertekster igen. De er nemlig blevet slukket. Dette gælder uanset hvilken kanal man har læst tekst-tv på.- Dette kan ikke ændres. Tekst-tv bruger samme hukommelses del som DVB subtitles, så det er naturligt at de slår fra når man bruger tekst tv. |
||
bohr
Ny bruger Oprettet: 28-Februar-2010 Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:22 | |
Ønsker: - Når man vælger en funktion (taster på fjernbetjening) så skal man kunne gå tilbage ved at trykke endnu engang på samme tast. Dette letter navigation så man bedre kan arbejde i blinde. Det er bøvlet at skifte mellem ønsket tast og "exit" tast. - Have en tast der altid går helt tilbage til billede uanset hvor man er i menuerne. "Exit" går kun et niveau tilbage, hvor det ville være ønskeligt at gå alle skridt tilbage med een tast.
- Få et estimat over hvor lang tid man kan optage på en memory stick (hvor meget recording time der er tilbage) |
||
skachr
Junior bruger Oprettet: 14-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 13:50 | |
Ønsker til funktionelle forbedringer af modtageren er disse (prioriteret): <klip> 12. Ved visning af billeder fra USB enhed, vises billederne tilsyneladende i en tilfældig rækkefølge, i hvert fald ikke alfabetisk som man kunne forvente. <klip> Apparater såsom mp3-afspillere, dvd-afspillere, og vores Denver mp4-box, har ikke så avanceret software til håndtering af filsystemer, at de kan sortere alt alfanumerisk, som vi er vant til det fra for eksempel stifinder på en Windows PC. Som nødløsning finder programmørerne på at filerne fremfindes i den rækkefølge de blev kopieret over på mediet. Formentlig er dette anledningen til det problem der beskrives. Der findes et lille gratis hjælpeprogram, ”foldersort”, der sorterer mediets fysiske ”rækkefølgetabel” så den stemmer med logisk ”alfabetisk rækkefølge”. Det plejer at hjælpe. Jeg har ikke prøvet det med Denver-boksen, men det virker på husstandens to DVD-afspillere med USB tilslutning. Se: http://www.jetman.dircon.co.uk/software/foldersort.html |
||
orlaib
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 16:17 | |
Hej!
Så vidt jeg kan se er denne lille fejl endnu ikke beskrevet - jeg håber den også kan blive rettet i næste opdatering:
Ved brug af EPG hen på aftenen (typisk efter kl. 22.00), hvor der på nogle kanaler kun er 2 programmer tilbage i listen, vises de to titler kun ganske kortvarigt, hvorpå de af mystiske årsager forsvinder. Fejlen optræder så vidt jeg kan se KUN, når der er præcis 2 programmer i EPG-listen for pgl. tv-kanal.
Problemet herved er, at det ikke er muligt at indstille programmeret optagelse eller afspilning af programmet kl. 23, hvis man først går ind kl. 22 for at bestille optagelsen.
Boksen er opgraderet til seneste version (20100111).
|
||
ubl_
Ny bruger Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 17:04 | |
Af og til så oplever jeg også ovenstående problem! To programmer vises i EPG'en og forsvinder hurtigt igen. (Håber sgu snart der kommer en ordentlig firmware ellers kunne det godt være at harald skrald får min igen) |
||
tyros1
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
Sendt: 16-Marts-2010 kl. 18:59 | |
har prøvet at opdatere min 2009 model og pakket filen ud her på side 1 og lagt den disk som den også kan læse! men når jeg går ind under disk på Denver og opgradere STB skriver den bare ingen opgradereings fil - hvad gør jeg galt?
|
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
Besvar | Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |