|
feltstyrkemåler ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2013 kl. 21:13 |
jeg vil gerne have målt mit signal hvor køber jeg sådan noget udstyr. jeg har yousee.
Tak
|
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor nøjagtigt vil du måle ? En rigtigt feltstyrkemåler koster mellem 20.000 og 100.000, efter hvor stor nøjagtigheden skal være.
Den kan købes hos http://dk.eetgroup.com/ det gamle Kjaerulff1
Lynge
Redigeret af Lytro - 22-Juni-2013 kl. 23:00 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
det var ikke lige den pris klasse jeg tænkte på |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvorfor betaler du ikke en yousee tekniker/antennemand for at måle skidtet igennem?
Han vil også kunne løse evt problemer. ![]() ![]() ![]() Redigeret af Mufti - 23-Juni-2013 kl. 07:39 |
|
![]() |
|
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Mit bedste bud vil være at få booket en aftale med en YouSee tekniker, han har det gode isenkram ift. feltstyrkemåler så du ikke behøver at investere selv og han ved også hvor meget signal der skal være i dit signal for at det er optimalt og jeg gætter på at han også vil måle dit signal i boligen hvis du har mistanke om nogle svage elementer i din installation :)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Som jeg også rådede trådstarter til.
Og det kommer med garanti til at koste mindre end 20.000,-
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Jeg havde lidt vrøvl med mit signal.. Ringede til yousee og 2 dage efter stod der en tekniker som skiftede stikket i lejligheden og en f-connector nede i hovedboksen som var helt grøn og iret. Det hjalp gevaldigt ! :-) og som hun sagde ved yousee.. De er deres installation så også deres ansvar at det virker som det skal, så det koster dig ikke noget.. :-)
Og han målte også efter.. |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |