|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg har lige fået mail fra coolshop; de afsender tilsyneladende først i dag - trods gentagne påstande om at ville sende i går. Jeg har bestilt for uger siden... Så nu må jeg på jagt i fysiske butikker, for jeg har lovet ungerne, de fik spillet i dag. Er det typisk for coolshop med ny-udgivelser?
|
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Husker jeg forkert ? er release dato ikke først d 2 oktober (ps3 og xbox360). Så passer det fint med du først skal modtage det imorgen, nu skriver du godt nok ikke hvilken platform det er til, men spillet har først release d. 2 oktober og det er imorgen .... så du skal nok lede i nogle butikker ... for mener de plejer at være ret strikse med de datoer.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Ups kan se elgiganten skriver d 1 oktober .. måske skal du bare ned i den nærmeste elgiganten
http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3FIFA10/ps3-fifa-10-forsalg |
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
PS3 Ja, det er lidt forvirrende med releasedato; kigger jeg på den officielle hjemmeside, står der 2. oktober: http://fifa.easports.com/enDK/home.action elgiganten er en mulighed, men jeg kan ikke få lov til at bestille til collect@store eller hvad det nu hedder. Og jeg vil altså ikke ha' den sendt :) Så jeg må bare myldre derud og håbe det bedste... Redigeret af nilfri - 01-Oktober-2009 kl. 08:45 |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
"Officiel" release dato er d. 2 oktober. Release dato i DK (og vistnok resten af norden) er 1. Oktober og release dato i USA er 10. oktober. Forvirrende? Bare en smule. Godt for os? Ja, for vi får spillet før alle andre. Og havde man været rigtigt snu, så havde man enten bestilt fra Elgiganten, for de var åbenbart begyndt at sende spil ud for tidligt så der var en del folk der havde dem allerede igår. Eller også var man gået på jagt efter det i butikker, for der var vist også en del butikker der allerede solgte det igår. Men nu har man ventet i 2 måneder, så kan jeg godt vente 1 ekstra dag, så jeg overlever nok at jeg først får købt mit spil idag. |
|
![]() |
|
![]() |
elgiganten i Roskilde havde "mange", og jeg fik den til 399 (til PS3). Den kunne "reserveres" på stedet, og blev så udleveret ved kassen. |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
krikonis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Er der nogen der har fået byttet to spil for FIFA idag? Har
lige fået at vide at man sidst kunne gøre det igår. Hvis der er så må i meget gerne sige hvilken gamestop butik, helst i Københavns området |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg tror kun det fungerer som preorder. Ellers prøv at ringe til dem og spørg om du kan nå det. Alternativt, se hvad du kan indbyttte spillene til og så enten tage pengene og køre i Elgiganten (399,-) eller købe det hos Gamestop/EBgames. De plejer at give mere for spillene, hvis du samtidigt køber noget andet, så du kan jo regne på hvad der bedst kan betale sig. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Sønnen fik sit i går, men måtte købes hos blockbuster efter at have været inde i 3 elmutanter i storkøbenhavn forgæves, de kunne først levere igen i næste uge. Desværre så koster det lidt mere i blokbuster, dog inkl. en fodbold. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Første reaktion på spillet må være at det bragte adskillige smil frem på læben, især ved et par scoringer som virker langt mere realistiske end de nogengange statiske scoringere i 09eren. Især kan man lave nogle hovedstød, hvor bevægelserne ligner virkeligheden meget bedre end før.. Skud er også blevet væsentlig forbedret, skudet skal placeres meget bedre nu og kan ikke smides op i krydset hver gang længere, klart plus Jeg hælder til at give spillet 9/10 efter 4-5 timers spil :) Kan klart anbefales |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Har lige fået en sms fra posten, at spillet leveres i dag (Elgiganten). Uha man ved godt, hvad weekenden kommer til at stå på
![]() |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også min opfattelse. Især det med skuddene. Jeg skulle prøve managerdelen, og da jeg ikke gider lege manager med et 5-stjernet hold (hvad skal man så udvikle?), så valgte jeg først HB Køge (også bare for at se hvordan et rigtigt skodhold spillede). Og hold da kæft hvor er de ringe. Det første forsøg jeg havde var hvor jeg kom ude fra sidlinien, parallelt med baglinien og så med LB forsøger at skyde den op i fjerneste hjørne - en sikker vinder i 09. Den røg så næsten ud til hjørneflager Udover det så er skud, selv med de bedre hold, også blevet sværere umiddelbart. Tilgengæld, så kan man rent faktisk score på gode langskud (og jeg mener ikke de exploit skud hvor man skyder fra midterscirklen og den flyver over keeperen som hopper 5 sekunder for sent). Efter at have spillet 3-4 timer igår, synes jeg at følelsen fra demoen holder - nemlig at spillet bare er virkeligt helstøbt. Udover 360graders dribling, så er det svært at sætte en finger på noget i gameplayet der definitivt er årsagen. Det er mere som om alle elementer i spillet er blevet forbedret og tweaket et godt stykke i den rigtige retning. Et eksempel er spillernes balance. I 09, hvis man lavede en glidende tackling så ville man enten få fat i bolden med en ren tackling, eller slagte manden og give et frispark. I Fifa 10 oplever man tit at de gode spillere simpelthen glider af på tacklingen og løber videre, simpelthen fordi deres balance er så god, samtidigt med at de undgår forsvarerens ben. En anden ting er de høje bolde som er blevet meget bedre. Man kan nu rent faktisk lave et ordentligt sideskift, og ikke ligesom i 09 hvor den ofte bare blev til en balonbold der hang i luften så længe at modstanderen kunne nå at hente en Cafe Late og stadig nå hen og stille sig i vejen.
Det er som sagt svært at sætte fingeren på enkelte elementer, men må bare konstatere at hele spillet er blevet forbedret i en sådan grad at jeg helt klart mener det er pengene værd. Folk der ikke opgraderer snyder sig selv for den bedste fodboldoplevelse nogensinde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |