recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFifa 10

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 10:04
Jeg har haft både Fifa 07 og 08 fra England (dvs ikke nordiske udg.) og der
var der kun engelske menuer, hvorimod den danske/Nordiske udgave var
dér
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af nilfri nilfri skrev:

Jeg har lige fået mail fra coolshop; de afsender tilsyneladende først i dag - trods gentagne påstande om at ville sende i går. Jeg har bestilt for uger siden...

Så nu må jeg på jagt i fysiske butikker, for jeg har lovet ungerne, de fik spillet i dag.

Er det typisk for coolshop med ny-udgivelser?

Coolshop har som regel nogle gode priser af en dansk butik at være, men mit største problem med dem førhen var, at de ind i mellem er lidt dårlige til at få leveret - og det er altså ikke kun hos mig det har været et problem, jeg ved at nogle af mine kolleger har oplevet det samme, desværre...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 11:33

Jeg gider heller ikke at bøvle med bestilling hos onlineshops når vi snakker premiere-spil. Det kan godt være der er nogle penge at spare, men besværet med om de nu også sender så har man har det i rette tid, gider jeg ikke.

Jeg gav samlet 300kr for mit Fifa 10 igennem EBgames preorder indbytningstilbud, og så havde jeg det på release. Jeg kunne måske have sparet 100kr, men de penge overlever jeg nok, sålænge det ikke er hver måned jeg køber nye spil.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 15:46

Saa kom spillet endelig i gaar. Jeg fik spillet en 8-10 kampe, alle med Arsenal. Synes at det er en del anderledes end 09 og ogsaa ift. demoen. Det er umiddelbart en del svaerere at score, men det foeles mere realistisk. Det foeles endnu mere som om bolden ikke automatisk flyver inden for maalramme, at man skal styre mere selv.

Det samme gaelder indlaeg og hjoerne. Noget, jeg var god til foer, men stadig ikke har luret i 10'eren.

Vejforholdene er desuden blevet federe. Effekterne naar man spiller i regn er fede.

Det fysiske spil kan man ogsaa "maerke" meget mere f.eks. naar der er kamp om bolden ved hovedstoed og lign.

Desvaerre er der dog stadig IQ fejl hos spillerne. F.eks. er det meget irriterende at AI ikke kan finde ud af at presse modstanderen paa en intelligent maade. Heller ikke naar du saetter dem til at spille pres. Lige saa snart man taber bolden, saa rykker AI spilleren tilbage til hans position, hvor man kunne oenske sig et vedblivende pres. Man kan ikke goere alt alene. Naar man er bagud vil dette hjaelpe lidt paa det.

Jeg er ogsaa skuffet over ansigtsgrafikken - kan det virkelig passe at PES ar gjort et bedre stykke arbejde? Og tilskuerne synes jeg er som regel roevkedelige, at hoere paa. Selv paa hjemmebane, efter en kaempestor chance, der ryger paa stolpen, giver det ikke meget lyd fra sig. Kedeligt.

Skal man egentlig trykke noget, for at udfoere hurtig frispark, eller er det kun i visse situationer? Jeg har ikke faaet mulighed for det endnu.

Til sidst: Der er en bruger her, der oenskede sig feedback mht. de danske hold og deres tal. Jeg kiggede kun hurtigt paa FCK - kan det virkelig passe at Atiba KUN er et tal bedre overall end Kvist og Hjalte? Det er imo mindst 5 tal. Men det ville jeg nok kigge naermere paa og melde tilbage.

BORING!
Til top
tvillumsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2005
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 15:53
Fik mit til PS3 fra thehut.co.uk i tirsdag og der er dansk menu!
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af tvillumsen tvillumsen skrev:

Fik mit til PS3 fra thehut.co.uk i tirsdag og der er dansk menu!

Wohoo! Så sparer jeg lige de par kroner.

-Kent
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 17:43

Jeg har før købt Fifa i england, både 08 & 09 og der var begge gange danske menuer.

Denne gang købte jeg dog fra Elgiganten, da jeg gerne ville have det til release og der ikke var så stor forskel i priseb på udgivelses dagen alligevel.

Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Til sidst: Der er en bruger her, der oenskede sig feedback mht. de danske hold og deres tal. Jeg kiggede kun hurtigt paa FCK - kan det virkelig passe at Atiba KUN er et tal bedre overall end Kvist og Hjalte? Det er imo mindst 5 tal. Men det ville jeg nok kigge naermere paa og melde tilbage.

Atiba er en dygtig spiller, ingen tvivl om det. Men problemet er at han ikke har et særlig godt spark. Derfor vurderede vi ham ikke højere.

TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 11:01
Der burde vist også kigges på det danske landshold. Har ingen anelse om deres stats, men min Be-a-Pro kom endelig på landsholdet igen, og han fik lov til at spille angreb sammen med Peter Løvenkrands . Der var flere andre spillere på holdet som ikke helt hang sammen. Om det kun skyldes Be-a-Pro ved jeg ikke, har ikke været inde i Team Management og kigge på holdet.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 11:04

Game Face er oppe at køre.

Det lykkedes mig igår aftes efter utallige forsøg og masser af refresh af EA's side at lave mit GameFace, gemme det og downloade det på xboxen. Jeg prøvede igen imorges, og der gik det ikke hurtigt, så det skyldes nok at der ikke er så meget pres på serverne.

Det virker IMO rigtigt godt. Jeg var i replay og havde zoomet ind fordi jeg ville tage et billede og uploade det til EA, da min kæreste kom ind i stuen. Hun kiggede lidt på skærmen inden hun sagde "Hvad fanden, det er sgu da dig!".

Eneste problem er at jeg havde lovlig meget blitz på det billede jeg tog, så min spiller er helt hvid i hele fjæset. Hvis man kunne farve hans læber helt røde ligner han lidt Jokeren... Jeg skal lige have lavet et nyt med nogle ordentlige billeder.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 19:15

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Vejforholdene er desuden blevet federe. Effekterne naar man spiller i regn er fede.

Jeps, fedt med gode vejreffekter - men er jeg den eneste der har spillet kamp i 6. måned, i SNEVEJR!?! :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 09:36

Men problemet er at han ikke har et særlig godt spark

Det har Kvis og Hjalte jo heller ikke. Men selv hvis vi ser bort fra det, er Atiba et niveau eller to over de to andre. Jeg har kun spillet en kamp med FCK indtil videre, saa det er maaske for tildigt at doemme, og jeg kunne da ogsaa maerke at Atiba er bedre end de to, selvom hans overall tal ikke laa hoejere.

men er jeg den eneste der har spillet kamp i 6. måned

Var det den islandske liga?

Har i andre set det lille "hakken" eller forsinkelse i billedet efter en replay f.eks. lige ved udspark (ved ikke hvordan at beskrive det)? Det var der ogsaa i demoen, og klart en fejl, jeg forventede ville blive loest.

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu