recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFifa 10

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 21:34

Hold da også op hvor er FIFA stadig DUMT til tider.

Jeg spiller f.eks. en liga på professional sværhedsgrad. Så starter jeg en karriere i Be A Pro, hvor jeg på professional taber den første kamp, og derefter skifter til Semi-Pro, fordi jeg ikke har prøvet Be A Pro før.

Spillet skifter dermed til Semi-Pro på alle igangværende turneringer inkl. den 20 kampe gamle ligaturnering, jeg har startet tidligere. Helt uvidende starter jeg en kamp, godt nok mod 18.pladsen, og undrer mig over hvorfor det er SÅ nemt efter jeg har scoret 3 mål i de første 15min.

Helt ærligt, hvor DUMT kan det gøres?!

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hold da også op hvor er FIFA stadig DUMT til tider.

Jeg spiller f.eks. en liga på professional sværhedsgrad. Så starter jeg en karriere i Be A Pro, hvor jeg på professional taber den første kamp, og derefter skifter til Semi-Pro, fordi jeg ikke har prøvet Be A Pro før.

Spillet skifter dermed til Semi-Pro på alle igangværende turneringer inkl. den 20 kampe gamle ligaturnering, jeg har startet tidligere. Helt uvidende starter jeg en kamp, godt nok mod 18.pladsen, og undrer mig over hvorfor det er SÅ nemt efter jeg har scoret 3 mål i de første 15min.

Helt ærligt, hvor DUMT kan det gøres?!

Det lyder rigtig dumt!

Jeg synes personligt at der mangler en niveau mellem semi-pro og pro.

Jeg har forsøgt at starte 2 managerspil som pro, godt nok med 2 rigtig dårlige hold - men hold da kæft jeg fik tæsk...

Så starter jeg på semi-pro med Tottenham, og lige nu ligger jeg nr. 3 efter 23 kampe - det er meget sjældent der bliver scoret mod mig, så det er næsten for nemt...

Der mangler lige et niveau synes jeg....

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 14:44

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg synes personligt at der mangler en niveau mellem semi-pro og pro.

Jeg har forsøgt at starte 2 managerspil som pro, godt nok med 2 rigtig dårlige hold - men hold da kæft jeg fik tæsk...

Så starter jeg på semi-pro med Tottenham, og lige nu ligger jeg nr. 3 efter 23 kampe - det er meget sjældent der bliver scoret mod mig, så det er næsten for nemt...

Der mangler lige et niveau synes jeg....

Jeg har det helt på samme måde. Jeg kan knapt nok skabe en chance når computeren står på Pro. De fleste kampe ender 0-0.

Når jeg spiller på semi vinder jeg som regel med et par mål.

Skal vi ikke prøve, en kamp i online Zulfo, det lader til at vi er nogenlunde på samme niveau :-)

Bare add mig hvis du vil.

PSN - ID.    klondike_rush

Redigeret af Klondike - 13-Oktober-2009 kl. 14:47
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 20:36

Så vil jeg krafteddeme gerne spille mod jer Jeg synes pro er for nemt, har tabt 3 kampe af 20 i PL, og det skyldes nok mere træthed end manglende skills. Jeg kan sagtens vinde på World Class, men det kræver bare lidt for meget koncentration og kræfter, på Pro kan jeg slappe rimeligt af...AI er jo heller ikke gode til at score...

Har slet ikke spillet online endnu.

Jeg synes dog ikke selv, at jeg er særligt god. Og da slet ikke til at score på alle de chancer jeg skaber, og heller ikke til hjørne samt andre indlæg.

Man kan dog heller ikke sammenligne det at spille mod AI og så mod Real People...

Og så kommer Uncharted 2 i morgen...argh...kan jeg købe noget tid et sted?

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 10:37

Nu har jeg kun spillet en kamp online (og tabt til en bedre modstander), men hvorfor er det stadig som i FIFA 09, at mine holdindstillinger ikke følger med når jeg spiller online? Eller misser jeg noget? Pisseirriterende, at man skal bruge tid på at indstille det hele inden HVER kamp.

Kan man desuden ikke slukke for de irriterende nicks over spillernes hoveder, når man spiller online? De hæmmer udsynet...

BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 18:29

Har lige fået dette i sidste uge. Generelt er mange dele rigtigt gode, men totalt er det ikke en forbedring ift. sidste år imo. Nogle dele er meget bedre andre dele meget værre. Keeperne er klart det største minus, havde de været mere realistiske, havde spillet næsten været perfekt.

Nå men jeg undrer mig over at jeg skal ændre på holdet hver gang jeg skal spille online. Jeg har sat Man U op med line up, taktik etc. men hver gang jeg spiller online er alt default?? Er det meninigen, eller fatter jeg ikke hvordan.
Til top
Dursun Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg vil meget gerne møde dig så for jeg har slet ik tabt på pro spiller verdensklasse hele tiden samt har vundet 1 kamp ud af 1 på LEG. Kom bare SIGN IN : LykkeDursun

Så vil jeg krafteddeme gerne spille mod jer Jeg synes pro er for nemt, har tabt 3 kampe af 20 i PL, og det skyldes nok mere træthed end manglende skills. Jeg kan sagtens vinde på World Class, men det kræver bare lidt for meget koncentration og kræfter, på Pro kan jeg slappe rimeligt af...AI er jo heller ikke gode til at score...

Har slet ikke spillet online endnu.

Jeg synes dog ikke selv, at jeg er særligt god. Og da slet ikke til at score på alle de chancer jeg skaber, og heller ikke til hjørne samt andre indlæg.

Man kan dog heller ikke sammenligne det at spille mod AI og så mod Real People...

Og så kommer Uncharted 2 i morgen...argh...kan jeg købe noget tid et sted?

Emrah Dursun
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu