recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA 11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFIFA 11

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 14:56
Jeg forstaar air baals som alle bolde i luften. Har dog kun lagt maerke til det ved doedbolde..nok fordi der ikke bliver spillet med lange bolde saa ofte fra AIs side.
 
I aften koerer jeg nok raes. Men lad os se.

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 08:51
Tak for kampene i gaar, Jan.
 
Som jeg skrev, synes jeg, at der er en del forskel at spille online ift. FIFA10, og ogsaa ift. at spille imod AI, naturligvis. En forskel, der gjorde, at jeg var ret forvirret i mange aspekter af spillet - men det ligner selvfoelgelig ogsaa Arsenals normale forsvarspraestationer...hehe...
Du var dog et lille niveau bedre og kan nogle tricks, som jeg ikke kan endnu bl.a. nogle forsvarsskub synes jeg, at jeg lagde maerke til. Maaske fordi du har spillet WC.
I nogle perioder af kampene lignede det en rigtig Arsenal - Chelsea kamp, hvor jeg synes, at jeg havde bolden, uden at det foerte til en skid, og Chelsea bare udnyttede kontraerne til at laegge pres.
Det er ogsaa fedt, at det er svaerere at score, saa kampene bliver taettte naar man er nogenlunde lige god - det forklarer dog ikke de haandfulde af 100% chancer, vi braendte. Maalmaendende stod godt. :)
Ogsaa utroligt, at jeg scorede to gange i de doende sekunder.
Anyway, jeg skal vist til at kigge paa hvordan man skyder straffe..
 
Jeg oplevede under kampene de der lange bolde, som du skrev om tidligere, altsaa hvor man kun trykker lidt, men de flyver 50-70m. Maerkeligt, man de maa skyldes, at vi samtidigt holdt en anden knap inde eller noget. Det skete for mig baade paa firkant og trekant.

BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 09:40
Ja selv tak.
Kunne godt mærke du blev klart bedre, som kampene skred frem. 3 kamp var meget lige også chance mæssigt, men jeg synes jeg burde have vundet de første 2 mere sikkert. Men jeg brændte frygteligt mange chancer, og lidt skidt at lade dig udligne 2 gang i overtiden. Den ene var nu min egen dumhed, da jeg prøvede en Hjørne kombi jeg selv havde kreeret. Havde blot glemt den kun efterlod 2 forsvarere hjemme:) Så der fik du en nem kontra.
 
Jeg kan ikke nogen tricks med forsvars skub, tror simpelthen blot det er den måde fysikken har fået mere betydning. Og på det punkt er Chelsea altså bare stærke. Og tror desværre ikke spilmototren på samme måde giver Arsenal en fordel på det tekniske plan. Ved heller ikke hvorfor chelsea forsvarede så dybt, men du har ret jeg kom tit til at spille kontra, især kamp 3. Men jeg prøver også bevidst ikke ret presse for meget rundt på hele banen, for ikke at åbne op. Du fik tit presset dine backer frem, hvorefter jeg kunne spille dem ned bagved dem. Men det fangede du også efterhånden, men ja det viser tydeligt at det er noget helt andet mod AI.
 
Der sker altså noget underligt noget med skud afleveringer, lagde godt mærke til du havde en af de der sindsyge afleveringer. Jeg havde også frit skud på et tidspunkt hvor den hamrede langt langt over, selvom jeg kun tappede og slet ikke holdt knappen nede. Tror det er noget med om man er ude af position/ikke står ordentligt ift. bolden.
 
Nå men du har tid til at øve, jeg får nok ikke spillet i weekenden overhovedet, da vi har hytten fuld af gæster. Ikke at du behøves blive bedre..Smile
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 11:22
Ja i de foerste to havde du klart flere chancer. I den foerste havde jeg kun et skud udefra, intet andet.
Du har sikkert ret i det med fysikken kontra teknikken. Chelski aeder bare Arsenal.
 
Men jeg brændte frygteligt mange chancer
 
Der tager du jo fejl - det var mig, der stod godt paa maal. Wink
 
Du fik tit presset dine backer frem, hvorefter jeg kunne spille dem ned bagved dem.
 
Ja for helvede. Jeg saa godt, at det var et problem, men jeg blev ved med at proeve at gaa haardt til Anelka, som smuttede forbi pga. min daarlige tackling.
 
Jeg troede, at de havde fjernet muligheden for selv at lave hjoerne-kombi. Det skal jeg lige have kigget paa..smart funktion.
 

BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 12:57
Vidste ikke man selv kunne styre målmanden, det gjorde du sku godt..:)
 
Ja rigtigt smart at placere hele holdet i det lille felt. Bortset fra de øgede kontra chancer. Mødte en der havde lavet det samme, han scorede en og ramte stolpen 2 gange på hjørne. Målmanden kunne simpelthen ikke komme ud til bolden, fordi alle hans spillere blokerede vejen. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 15:27
Jeg vil proeve den hjoerne-taktik..

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 22:13

Og så kom jeg hurtigt i tanker om hvorfor jeg ikke spillede meget online i FIFA10 - tabere, der går ud af kampen, når de er bagud. 

Spillede med den samme mand tre gange. Efter, at han havde vundet den første 5-4 (jeg kunne se, at jeg sagtens kan slå ham, hvis jeg ikke giver gaver i forsvaret), så vandt jeg 2-1 (brændte mindst 3 100%), og var foran 2-0 efter 20min i tredje kamp hvor han så gik ud..jeg HADER det!

Han var vel at mærke kun den tredje modstander, jeg mødte online, fraregnet kampene mod Jan.



Redigeret af amorbavian - 09-Oktober-2010 kl. 09:55

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 15:55
Jeg kunne i gaar ikke finde ud af hvor man laver sine doedboldskombinationer. Anyone?

BORING!
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg kunne i gaar ikke finde ud af hvor man laver sine doedboldskombinationer. Anyone?
På xbox: Når du står i Arena trykker du "select" (knappen til venstre for "krydset", modsat startknappen. Såvidt jeg husker har PS3 en lignende knap).
Du får nu en menu frem hvor du kan vælge indstillinger for Arena. Her kan du vælge dødboldsituationer og du kommer ind hvor du kan lave dine egne varianter.
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:56
Nu kan det godt være at jeg spørg dumt, men ang. Fifa 11:
Kan man spille landsholds fodbold (VM, EM osv) eller er det kun klubhold?

Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:41
Landshold er med, men der er ikke nogen VM eller EM turneringer. :)


Og med hensyn til fysik vs. teknik, så synes jeg faktisk det er rimeligt godt balanceret. De små vævre typer kan man godt få til at løbe om hjørner med de store forsvarsspillere indimellem :) Jeg har meget sjov med fx en spiller som Aaron Lennon hos Tottenham som er en lille, meget hurtig og meget driblestærk spiller hos Tottenham.. :P Ham kan man sq godt sætte nogle folk af med engang imellem. 

Og folk som Messi og Iniesta hos Barca er også blevet betydeligt stærkere i Fifa11 i forhold til Fifa10 - i hvert fald i min optik :)


Redigeret af TobiasKM - 11-Oktober-2010 kl. 18:44
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Landshold er med, men der er ikke nogen VM eller EM turneringer. :)




Tak for svar Clap
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu