Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mictand
Super bruger
Oprettet: 08-August-2008
Status: Offline
Point: 436
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 11:35 |
Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvilke spil det er man kan hente?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
jimmi80
Guld medlem
Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 12:28 |
|
Klondike
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 17:28 |
Nice den bliver nok svær, at slå
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 17:38 |
Andre spil at vælge mellem og er de så med engelsk tekst i selve spillet?
|
|
Olfred
Bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 19:03 |
Jeg fik også 4 spil da jeg havde to eu-konti... Troede ikke det kunne lade sig gøre, men det virkede fint:-)
|
justrace
Guld medlem
Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
|
Sendt: 15-Juni-2011 kl. 23:58 |
Hmmmm, ret interessant som mange hysterisk råbte op om Sony's dårlige sikkerhed og deraf dårlige moral omkring samme, og så melder i alle tilbage med værre opførsel ved reelt tyveri. Det kan godt være det er gratis spil, men det kan ikke kategoriseres som andet end tyveri. Håber Sony kigger med og blokerer alle jeres konti.
|
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 00:38 |
Definer tyveri?
|
|
Olfred
Bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 05:54 |
Haha justrace... Den kommentar er god humor!
Jeg kan virkelig ikke se tyveriet i det. Hvis det var det, så havde Sony lavet et system der forhindrede det. Jeg kan godt forstå Sony har gjort det muligt... Hvis der er flere i samme husstand der bruger samme playstation, er det da kun fair, at hver bruger selv får lov til at vælge to spil.
|
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 08:32 |
En anden ting er, hvad hvis jeg som forbruger ikke mener 2 gamle spil er nok kompentation for at Sony har ladet en bunke forbrydere få fat i mine privat oplysning som adresse, kreditkort info ect...
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 10:31 |
justrace skrev:
Hmmmm, ret interessant som mange hysterisk råbte op om Sony's dårlige sikkerhed og deraf dårlige moral omkring samme, og så melder i alle tilbage med værre opførsel ved reelt tyveri. Det kan godt være det er gratis spil, men det kan ikke kategoriseres som andet end tyveri. Håber Sony kigger med og blokerer alle jeres konti. |
Havde Sony ønsket det, så havde det vel været nemt at låse tilbudet til en konto pr. konsol. Det gjorde de ikke da netop familier tit har flere konto'er på en maskine, og de spil der kompenserer fx far måske ikke lige er dem som lille Lotte ville vælge! At nogle så har flere konti til forskellige psn kan jo føres hen til at mange demo'er mm bliver tidligere tilgængelige visse steder i verden end andre, og dette kunne jo så ha været undgået hvis man tilgængelig gjorde tingene alle steder samtidigt. At sige at det er at udnytte en situation til sin egen fordel, ja, derom ingen tvivl, men tyveri er et ord man skal passe på med at bruge, også i denne sammenhæng.
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 11:49 |
Olfred skrev:
Haha justrace... Den kommentar er god humor!
Jeg kan virkelig ikke se tyveriet i det. Hvis det var det, så havde Sony lavet et system der forhindrede det. Jeg kan godt forstå Sony har gjort det muligt... Hvis der er flere i samme husstand der bruger samme playstation, er det da kun fair, at hver bruger selv får lov til at vælge to spil. |
tror du glemmer den danske lov omkring identitets bedrageri.. den kan Sony såmænd godt bruge i DK. Så hvis de virkelig vil have dig ned med nakken, så er det bare at melde dig til politiet for bedrageri. og så får du lige 5 år bag tremmer. Hvis det var som i starten så skal der en USA post nummer og adr til, så ved jeg ikke om det stadig er sådan efter flere år? Så der kan være noget om det.. men så er spørgsmålet virkelig om de går så langt, og en retssag ville føre til noget pga. "gratis spil" som alle blevet hentet, det kan flere have ret it ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
|
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
|
Sendt: 16-Juni-2011 kl. 12:06 |
lol, jeg tivler på, at nogen får 5 år i bummen for at oprette en konto med en bruger i et andet land for at kunne se gratis demo'er. Den må du længere ud på landet med.
Sony skal jo dokumentere et økonomisk tab som følge af den ulovlige gerning, det kan vel samlet opgøre til 3-400,- max.
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|