|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Enig. Ikke nogen super fantastisk film, men slutningen/twistet havde jeg sgu ikke regnet ud.
|
||
![]() |
||
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Old Boy
|
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
April Fool's Day
The Sting Brazil Beneath the Planet of the Apes /Nils
Redigeret af nbu001 - 25-September-2010 kl. 02:07 |
||
|
||
![]() |
||
Sekam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Drag me to hell.
|
||
![]() |
||
eag1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
The Game, og konen i baggrunden råber The Departed.
|
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Unthinkable
Headhunter
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Watchmen
The Illusionist Pans Labyrinth Speed Sherlock Holmes 2009 De er hvert fald overaskende.
|
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
Jeg har overvejet denne film selv, er den god ? Men Disturbia
![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Ja , jeg synes den er vildt god , den kan du godt glæde dig til
![]() MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
Fedeste, har jeg også set traileren et par gange til Drag me to hell, men jeg synes ikke traileren afslører om den er værd at købe :D
- men takker, så må jeg lige have erhvervet mig den !
![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Så afgjort en af de bedre horrorfilm. Jeg synes dog ikke den har en overraskende slutning men det skyldes nok mest at den slags horrorfilm altid _skal_ slutte med en twisted slutning. Så en overraskende slutning på en horrorfilm overrasker ikke mig ![]() |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() |
|
The Prestige med Christian Bale. Samme tema som The Illusionist, men 1000 gange federe. Alt er bare genialt lavet i den film...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |