|
Filmscener man bare må afspille på sit surround |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 22:40 |
|
Jeg fandt lige den her og tænkte at jeg ville dele den. I kan jo også tilføje andre filmscener hvis i vil
Redigeret af Thomas K - 13-Oktober-2012 kl. 07:06 |
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De glemte Titan A.E. ice crystal scenen.
En lille smagsprøve: http://vimeo.com/36503695 Det lyder sindsygt godt når det knaser og brager omkring en. Redigeret af Guyver - 12-Oktober-2012 kl. 23:35 |
||
![]() |
||
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
|
Det første jeg tænkte var: Fight Club, hvor flyet knækker over i luften efter det er ramt af et andet fly. Det næste jeg tænkte, efter at have kigget filmene igennem var: Hvor er 3:10 to Yuma? Shootout-scenen til sidst?
|
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
fantastisk lyd , tak for tip ,der lyder fantastisk selv på min macbook , gleder mig at låne skiver og høre den på anlæg ![]() PS; kan den fås på blu ray ?
Redigeret af sani - 13-Oktober-2012 kl. 00:16 |
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Fra filmen RED http://www.imdb.com/title/tt1245526/
Se i trailer 0:45 henne, i den scene hvor SEAL skyder sig ind i huset. Find den på din BlueRay og skru op for volumen. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Desværre ikke endnu: http://www.blu-ray.com/movies/Titan-AE-Blu-ray/48164/ Men region 1 DVD'en har 1509kbit DTS. |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Jeg synes også Gladiator er meget god mht. lyden. Specielt i en af de første scener, hvor fjenderne holder et hoved op og de efterfølgende går i kamp. Der flyver pilene og ildkugler godt rundt i rummet.
|
||
![]() |
||
kasperaaroee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 50 |
|
Samtlige "Nordisk Film" film.. skruer altid en ekstra gang op når den isbjørn kommer frem.. lyder SÅ godt!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
|
Cool.
Man skulle lave en blu ray med alle de klip på :-) |
||
![]() |
||
kasperaaroee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 50 |
|
Der er ikke meget surround i den scene, men derfor lyder det stadigvæk pisse fedt :) men er lidt en sucker for de 'reklame film' trumpet pigerne, Dolby digital, THX og DTS er også rigtigt gode
|
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
Synes også der masser af scener i de 'nye' Star Wars film på Bluray hvor der er godt gang i både surround og sub'en
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |