|
fiskerendk - Stuen |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Update på side 1, indlæg 2. MultiTouch Sofabord :) De første billeder med lys på. :) mangler dog en del justering osv. hehe Redigeret af fiskerendk - 27-Juli-2011 kl. 13:54 |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
...
Redigeret af fiskerendk - 26-Juli-2011 kl. 18:15 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
BS
|
|
![]() |
|
BS >Hold da kæft jeg burde have mig en staveplade der. Nå men det skulle gå stærkt. Jeg tror det jeg mener er at gardinet er for langt og derfor rullet en ekstra gang rundt. Så man heller ik kan se stangen. Min plan er også at have nogle pynte gardiner udover. |
|
![]() |
|
Update 27/07/11 : 2 billeder tilføjet på side 1 indlæg 2.
Billeder efter lidt justering og nogle forskellige spejle. Vi nærmer os et brugbart resultat. Mangler dog at lave noget som kan bibeholde projektor og spejl stillingen. Samt skal ha tilpasset et spejl så det for den rigtige højde.
|
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Så fik jeg endelig bestilt mig nogen gardin motorere, bliver fedt at få dem sat op. Jeg har forberedt i de 4 støreste vinduere i mine stuer ved at trække 5x1,5 op til toppen af vinduet og sat en dåse til jalusi ved siden af vinduet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |