|
Flatpanels anmeldelse CX800 |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||||||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hvordan finder menig mand så ud af hvad for en forretning der er seriøs (hvis du med seriøs mener en der kan fortælle dig hvad for et tv der har den bedste billede kvalitet). Måske ved at læse anmeldser af forretninger.
|
||||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ville faktisk også have en liste med seriøse forhandler.
Personligt ville jeg også give lidt ekstra for et tv var testet for coluding fejl når vi snakker topmodeller. |
||||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Med seriøs forretning mener jeg en forretning, hvor du efter du har fundet det TV du vil have, pakker det nye TV ud, og lader dig tjekke det for evt. clouding og DSE.
Det Otto taler om, er ikke clouding/uniformitet og DSE, da disse ting er nemme at se med det blotte øje. Det Otto taler om, er ting som gamma, kontrast, farvekurver og til dels betragtningsvinkel. M.v.h. |
||||||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Mener du virkelig at man i en seriøs forretning selv skal stå og pakke et 50+" TV til 20.000+,- op, og tilslutte det for selv at kontrollere om det nu også er i orden. Håber ved gud at du tager pis på os og at det ikke er et udtryk for den generelle holdning i radio/TV branchen.
|
||||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Og hvis det første tv ikke opfylder dine krav, vil du så mene, at selv den seriøse forhandler lader dig pakke x antal tv ud? |
||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Man skal ikke selv - det hjælper butikken selvfølgelig med! Og ja, det mener jeg seriøst! Jeg ville til hver en tid, gøre dette for en kunde, og har i min tid i branchen også været med til det, et par gange. Vil man sælge noget, eller vil man ikke! M.v.h. |
||||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
JeTex. Hvis der er et kendt problem, f.eks. med clouding på nogle modeller, og ikke andre, så ja! Vil man sælge noget, eller vil man ikke?
M.v.h. |
||||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Bent Petersson herindefra, forlangte det samme, da han købte et Samsung - i El-Giganten mener jeg det var. Og dette efterkom butikken.
Jeg ser ikke problemet, hvis man som forhandler, vil tages seriøs! Jeg er sikker på at forhandler som PP Radio i Århus, også gør dette, hvis kunden ønsker det! M.v.h. |
||||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jamen du har da sikkert ret, men sikkert fordi at jeg kender det omtalte TV så godt som jeg gør - ellers havde jeg jo ikke baggrund for at opponere. Men æhhh... det var nu ikke mig der startede denne tråd. Og som skrevet flere gange før, så har jeg bestemt altid været glad for Flatpanels test, men jeg står bestemt ved mit første indlæg i tråden. Men jeg indrømmer gerne, at jeg trækker en del på smilebåndet - også i denne tråd. Det er som jeg læser indlæggene, ikke ganske mange der har sat sig ind i hvad emnet egentlig drejer sig sig om - og det gælder bestemt også dig. Men en mening det har I, hvad enten den er relevant for emnet eller ej. Tænk hvis bare én havde spurgt mig hvad jeg opponere i mod på Flatpanels test - men nej. Desværre er udviklingen også her på siden, at man går mere efter personer end emnet - og det er jo bestemt også nemmere Nu afventer jeg spændt på de kommende målinger hos Flatpanels
Redigeret af Hother - 25-Juli-2015 kl. 09:44 |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hej Henrik Der må være noget af det du skriver jeg ikke forstår rigtigt, så nu prøver jeg lige at skrive hvad jeg læser/tror at du mener. 1)"Du mener at der kan være tale om, at panelet ligger udenfor soec's" ergo et tv som en køber vil kunne få ombyttet / repareret. 2) Om det eksemplar man er ved at købe har de problemer undersøger man ingen købet sammen med en seriøs forhandler. 3) Hr og Fru DK bør ikke vælge tv type ud fra test. 4) Hr og Fru DK har ikke en kina mands chance for et evaluere den reelle billedkvalitet (en reel billedkvalitetgengivelse er svær at sammenligne direkte). Er det korrekt at disse fire punkter er udtryk for holdninger som du har? |
||||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Som nævnt for et par timer siden, så kan de ikke skaffe en 55" model, så det bliver en målingen af 65" modellen. De to er ikke ens og har endda forskellig dækning af DCI farverum. Hvor der selvfølgelig er fint at få en måling på den - hvilket jeg ikke har set andre steder, så var det dog ikke hvad der var formålet med det her. Redigeret af Torben Rasmussen - 24-Juli-2015 kl. 22:15 |
||||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ups, nå det har jeg ikke set Torben. Eftersom panelet er et andet - som jeg har forstået det, så er målingerne næpee relevante for 55CX800. Men du ved hvor du kan finde et egnet - en halv times kørsel fra dig
Redigeret af Hother - 24-Juli-2015 kl. 22:36 |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |