|
Flere brugere på iPad 4 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
oestervangsvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til Beanie grunden til at jeg ikke har købt er fordi om sommer når vi køre sydpå eller om vinter når vi kører nord på vil jeg gerne bruge tabletten som fjernsyn skærm i bilen derfor har jeg købt en 64gb.
|
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Hvis man har brug for plads til fx film, så behøver man ikke købe den store model. Det kan fikses med en Seagate Satellite http://m.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/wireless/seagate-satellite/ . Indhold kan deles mellem 8 enheder.
|
|
![]() |
|
oestervangsvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 79 |
En 4g forbindelse ned igennem tyskland det lyder ikke særligt dyrt
|
|
![]() |
|
Undskyld den har jeg aldrig nogensinde set det er sgu smart der kan også smide ferie billeder ind som man tager dem til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |