recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere Sony Centre er meldt konkurs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere Sony Centre er meldt konkurs

 Besvar Besvar Side  <12345 18>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.

Det er sådan nogen som dig, der får butikker til at dø. Jeg har intet imod, at give lidt mere for service. Sker der noget med mine Apparater, så er det noget nemmere, lige at smutte i butikken, frem for at skulle sende, og derefter skal det jo også retur til mig. Nej, det gider jeg ikke.

Redigeret af flemming larsen - 20-April-2012 kl. 12:49
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.

Det er sådan nogen som dig, der får butikker til at dø. Jeg har intet imod, at give lidt mere for service. Sker der noget med mine Apparater, så er det noget nemmere, lige at smutte i butikken, frem for at skulle sende, og derefter skal det jo også retur til mig. Nej, det gider jeg ikke.
 
Bare vent Flemming, piben får helt automatisk en anden lyd når butikkerne er vækWink
 
Det bliver sgu et kedeligt samfund uden den fysiske form for handel, hvor man netop deler erfaringer, oplevelse mv.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.

Det er sådan nogen som dig, der får butikker til at dø. Jeg har intet imod, at give lidt mere for service. Sker der noget med mine Apparater, så er det noget nemmere, lige at smutte i butikken, frem for at skulle sende, og derefter skal det jo også retur til mig. Nej, det gider jeg ikke.
 
Det er da bare fint, at du vil betale mere. Godt for dig. Jeg vil blot ikke betale mere for de samme produkter, for at du kan få den service, jeg ikke gider. Og hvem er "skurken" i dette:
  1. Sony har selv valgt at sælge tv over nettet. INGEN har tvunget dem til det. De har i stedet ladet Fona, Expert, 2tal, Sonycentrene lave benarbejdet og så opfordret forbrugeren til at handle på nettet. Sonos, B&O, Apple har valgt en anden strategi. De r*vrender ikke butikkerne, som Sony gør det. Expert, Fona, 2tal kunne jo bare sige til Sony, at de ikke længere vil sælge deres produkter sålænge, de bliver faldbudt billigt på nettet. Fona droppede B&O, da de ikke længere kunne tjene nok penge på dem. De kunne også droppe Sony.
  2. Salgspersonale i butikkerne er en del af salg-/markedsføringsbudgettet (groft sagt) på samme måder som reklamer. Skal jeg hver gang, jeg støder på en hæslig reklame i det offentlige rum, føle mig forpligtet til at købe? Ne, vel!
  3. Jeg har adskillige gange været i en butik (taget tidligt fri fra arbejde = arbejde længere på andre tidspunkter) for så med mit Dankort i hånden at få at vide, at de ikke har produktet på lager, men gerne vil bestille det! Det kan jeg selv gøre!!!!!!!

Service er et "produkt" på samme måde som en cykel, viskelæder, sødmælk m.m. Vi har bare vænnet os til, at det indgår i prisen for det fysiske produkt. Det bør det ikke. Derfor er konceptet fra Scala hifi helt igennem genialt. Der kan de, der vil betale for service få lov til det.

Jeg går ikke i en fysisk butik for at få rådgivning, hvis jeg derimod bliver forskånet for irriterende rekvalme.
 
PS.
For tredje eller fjerde eller tusinde gang. Apple, Sonos, B&O kan finde ud af IKKE at sælge varene billigt over nettet. Ingen medlidenhed overfor den gumpetunge gigant Sony, der r*vrender egne butikker.
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.

Det er sådan nogen som dig, der får butikker til at dø. Jeg har intet imod, at give lidt mere for service. Sker der noget med mine Apparater, så er det noget nemmere, lige at smutte i butikken, frem for at skulle sende, og derefter skal det jo også retur til mig. Nej, det gider jeg ikke.
 
Bare vent Flemming, piben får helt automatisk en anden lyd når butikkerne er vækWink
 
Det bliver sgu et kedeligt samfund uden den fysiske form for handel, hvor man netop deler erfaringer, oplevelse mv.
 
Det vil ALDRIG ske, med mindre producenterne/grossisterne beslutter sig for, at sådan SKAL det være.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:47
Nu er det vist ikke alle Sony's produkter man kan købe på nettet  (i DK) . F.eks kan jeg ikke rigtig finde nogle steder, hvor man købe deres ES-recievere  - f.eks  str-da3600ES  ??

Redigeret af filmfreak - 20-April-2012 kl. 13:47
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Nu er det vist ikke alle Sony's produkter man kan købe på nettet  (i DK) . F.eks kan jeg ikke rigtig finde nogle steder, hvor man købe deres ES-recievere  - f.eks  str-da3600ES  ??
Men, så er det jo fint Smile. Det er igen et valg SONY har truffet. Så skal man i butikken og få sig en lille sludder med ekspedienten, sådan!
PS.
Har i de "gamle" stereo dage haft en hel stabel ES produkter - inkl. CD afspiller med mega metalskuffe og puk. Det var (bygningsmæssigt) lækkert kram!


Redigeret af sd2100 - 20-April-2012 kl. 13:55
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.
 
Det er præcis sådan nogen som dig som ødelægger de fysiske butikker.. De fysiske butikker har naturligvis lidt andre priser end på nettet.. Det skyldes at DU kan komme ind i butik og rent faktisk se og prøve de fleste produketer i sortiment..... 
Prøv at tænke på ting som: personale lønninger, husleje(strøm,vand,varme, annoncer, kodak, inventar, alarmer, afskrivninger i demovare osv) dertil self. lagerlokaler og stort varelager..
 
Tilgengæld får du også: Professionel rådgivning, danske varer, danske garanti!
Ekspedienternes viden dækker også bredt, de fleste forbinder Sony med Tv. Men Sony er langt større end det, for i alle sony center er der også receiver, hjemmebiografsystemer, hifi, blu ray, foto, video, computer, tablet, og diverse tilbehør dertil.. Alle butikkerne har også en bred viden nyt som gammel Sony.  
 
En ting man også skal huske på er også at Sony Center ikke er Sony´s butikker.. Men blot en radio/tv kæde som udelukkende forkusere på Sony..  De hænger heller ikke sammen interne alle sammen
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.
 
Det er præcis sådan nogen som dig som ødelægger de fysiske butikker.. De fysiske butikker har naturligvis lidt andre priser end på nettet.. Det skyldes at DU kan komme ind i butik og rent faktisk se og prøve de fleste produketer i sortiment..... 
Prøv at tænke på ting som: personale lønninger, husleje(strøm,vand,varme, annoncer, kodak, inventar, alarmer, afskrivninger i demovare osv) dertil self. lagerlokaler og stort varelager..
 
Tilgengæld får du også: Professionel rådgivning, danske varer, danske garanti!
Ekspedienternes viden dækker også bredt, de fleste forbinder Sony med Tv. Men Sony er langt større end det, for i alle sony center er der også receiver, hjemmebiografsystemer, hifi, blu ray, foto, video, computer, tablet, og diverse tilbehør dertil.. Alle butikkerne har også en bred viden nyt som gammel Sony.  
 
En ting man også skal huske på er også at Sony Center ikke er Sony´s butikker.. Men blot en radio/tv kæde som udelukkende forkusere på Sony..  De hænger heller ikke sammen interne alle sammen
Se mit tidligere svar.
 
JEG ødelægger ikke butikkerne - det gør Sony selv ved at sælge på nettet. Prøv lige at forstå det!
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.
 
Det er præcis sådan nogen som dig som ødelægger de fysiske butikker.. De fysiske butikker har naturligvis lidt andre priser end på nettet.. Det skyldes at DU kan komme ind i butik og rent faktisk se og prøve de fleste produketer i sortiment..... 
Prøv at tænke på ting som: personale lønninger, husleje(strøm,vand,varme, annoncer, kodak, inventar, alarmer, afskrivninger i demovare osv) dertil self. lagerlokaler og stort varelager..
 
Tilgengæld får du også: Professionel rådgivning, danske varer, danske garanti!
Ekspedienternes viden dækker også bredt, de fleste forbinder Sony med Tv. Men Sony er langt større end det, for i alle sony center er der også receiver, hjemmebiografsystemer, hifi, blu ray, foto, video, computer, tablet, og diverse tilbehør dertil.. Alle butikkerne har også en bred viden nyt som gammel Sony.  
 
En ting man også skal huske på er også at Sony Center ikke er Sony´s butikker.. Men blot en radio/tv kæde som udelukkende forkusere på Sony..  De hænger heller ikke sammen interne alle sammen
Se mit tidligere svar.
 
JEG ødelægger ikke butikkerne - det gør Sony selv ved at sælge på nettet. Prøv lige at forstå det!
 
Sony, ergo Sony selv sælger ikke ret meget på nettet. ! De har deres Sony Style "store" som online butik.. Den gælder international... ! Alle produkter som findes og kan købes på diverse salgssider på nettet er måske/måske ikke købt ved Sony Dk..
Ved butikker/kæder som handler ved Sony dk er prisen ofte meget ens om man køber i fona, bilka, Sony center eller 4.  Spørgsmålet er bare om det enkelte sted har bedere service og måske garanti end de andre.. Men der findes ikke ret mange steder med garanti, da næste alle kører med reklamationsret istedet. Men det gør Sony Centerne..
Men hvis man køber på nettet kan man være uheldig at det måske et parallelimport og derved ikke men danske garanti og service..
En anden ting kan også være enerets modelle som f.eks 40EX724 som elgiganten havde eller 40EX721 som Sony Center havde..
 
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.
 
Det er præcis sådan nogen som dig som ødelægger de fysiske butikker.. De fysiske butikker har naturligvis lidt andre priser end på nettet.. Det skyldes at DU kan komme ind i butik og rent faktisk se og prøve de fleste produketer i sortiment..... 
Prøv at tænke på ting som: personale lønninger, husleje(strøm,vand,varme, annoncer, kodak, inventar, alarmer, afskrivninger i demovare osv) dertil self. lagerlokaler og stort varelager..
 
Tilgengæld får du også: Professionel rådgivning, danske varer, danske garanti!
Ekspedienternes viden dækker også bredt, de fleste forbinder Sony med Tv. Men Sony er langt større end det, for i alle sony center er der også receiver, hjemmebiografsystemer, hifi, blu ray, foto, video, computer, tablet, og diverse tilbehør dertil.. Alle butikkerne har også en bred viden nyt som gammel Sony.  
 
En ting man også skal huske på er også at Sony Center ikke er Sony´s butikker.. Men blot en radio/tv kæde som udelukkende forkusere på Sony..  De hænger heller ikke sammen interne alle sammen
Se mit tidligere svar.
 
JEG ødelægger ikke butikkerne - det gør Sony selv ved at sælge på nettet. Prøv lige at forstå det!
 
Sony, ergo Sony selv sælger ikke ret meget på nettet. ! De har deres Sony Style "store" som online butik.. Den gælder international... ! Alle produkter som findes og kan købes på diverse salgssider på nettet er måske/måske ikke købt ved Sony Dk..
Ved butikker/kæder som handler ved Sony dk er prisen ofte meget ens om man køber i fona, bilka, Sony center eller 4.  Spørgsmålet er bare om det enkelte sted har bedere service og måske garanti end de andre.. Men der findes ikke ret mange steder med garanti, da næste alle kører med reklamationsret istedet. Men det gør Sony Centerne..
Men hvis man køber på nettet kan man være uheldig at det måske et parallelimport og derved ikke men danske garanti og service..
En anden ting kan også være enerets modelle som f.eks 40EX724 som elgiganten havde eller 40EX721 som Sony Center havde..
 
Jeg synes, det er temmelig underordnet hvordan netbutikkerne har fået deres Sony produkter. På en eller anden måde kommer de fra Sony. Det kan Sony ændre på - HVIS DE VIL, men det vil de ikke.
Har du på nettet set et sted, hvor man kan få Sonos billigere end hos Hifiklubben (inkl. personlig betjening og service). Det samme gælder for Apple og B&O. Sony Centerne har accepteret, at producenten Sony FÅR solgt produkterne billigt på nettet og dyrt i butikkerne (det modsatte koncept har Sonos). Det er en af Sony valgt strategi. Anmodning om tudekiks skal sendes til Sony, Japan, men de har pt. travlt med at fyre 10.000 ansatte, så der går nok lidt tid med leveringen.
PS.
Nyt tiltag IKEA skal til at sælge tv fra deres fysiske butikker. Det kan altså godt lade sig gøre. HVIS MAN VIL.
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Oprindeligt skrevet af castillo castillo skrev:

Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

...og hvis jeg endelig skulle have brug for "vejledning" eller "rådgivning" i en butik, eller bare se produktet "live", så går jeg hen i butikken og hvis jeg så vil have produktet, så beder jeg om at få det til net-priser ellers går jeg hjem og bestiller det over nettet.
 
Det er præcis sådan nogen som dig som ødelægger de fysiske butikker.. De fysiske butikker har naturligvis lidt andre priser end på nettet.. Det skyldes at DU kan komme ind i butik og rent faktisk se og prøve de fleste produketer i sortiment..... 
Prøv at tænke på ting som: personale lønninger, husleje(strøm,vand,varme, annoncer, kodak, inventar, alarmer, afskrivninger i demovare osv) dertil self. lagerlokaler og stort varelager..
 
Tilgengæld får du også: Professionel rådgivning, danske varer, danske garanti!
Ekspedienternes viden dækker også bredt, de fleste forbinder Sony med Tv. Men Sony er langt større end det, for i alle sony center er der også receiver, hjemmebiografsystemer, hifi, blu ray, foto, video, computer, tablet, og diverse tilbehør dertil.. Alle butikkerne har også en bred viden nyt som gammel Sony.  
 
En ting man også skal huske på er også at Sony Center ikke er Sony´s butikker.. Men blot en radio/tv kæde som udelukkende forkusere på Sony..  De hænger heller ikke sammen interne alle sammen
Se mit tidligere svar.
 
JEG ødelægger ikke butikkerne - det gør Sony selv ved at sælge på nettet. Prøv lige at forstå det!
 
Sony, ergo Sony selv sælger ikke ret meget på nettet. ! De har deres Sony Style "store" som online butik.. Den gælder international... ! Alle produkter som findes og kan købes på diverse salgssider på nettet er måske/måske ikke købt ved Sony Dk..
Ved butikker/kæder som handler ved Sony dk er prisen ofte meget ens om man køber i fona, bilka, Sony center eller 4.  Spørgsmålet er bare om det enkelte sted har bedere service og måske garanti end de andre.. Men der findes ikke ret mange steder med garanti, da næste alle kører med reklamationsret istedet. Men det gør Sony Centerne..
Men hvis man køber på nettet kan man være uheldig at det måske et parallelimport og derved ikke men danske garanti og service..
En anden ting kan også være enerets modelle som f.eks 40EX724 som elgiganten havde eller 40EX721 som Sony Center havde..
 
Jeg synes, det er temmelig underordnet hvordan netbutikkerne har fået deres Sony produkter. På en eller anden måde kommer de fra Sony. Det kan Sony ændre på - HVIS DE VIL, men det vil de ikke.
Har du på nettet set et sted, hvor man kan få Sonos billigere end hos Hifiklubben (inkl. personlig betjening og service). Det samme gælder for Apple og B&O. Sony Centerne har accepteret, at producenten Sony FÅR solgt produkterne billigt på nettet og dyrt i butikkerne (det modsatte koncept har Sonos). Det er en af Sony valgt strategi. Anmodning om tudekiks skal sendes til Sony, Japan, men de har pt. travlt med at fyre 10.000 ansatte, så der går nok lidt tid med leveringen.
PS.
Nyt tiltag IKEA skal til at sælge tv fra deres fysiske butikker. Det kan altså godt lade sig gøre. HVIS MAN VIL.
 

Sony sejler i samme båd som alle andre producenter (minus B&O).. De sægler ud til diverse kæder og grosister...  Som hver især har deres fremgangs måde om at sælge produkter på .. Det har intet med Sony at gøre og heller ikke Sony Centerne... Men faktum er at blancen lider,  og det er IKKE kun Sony centerne...

Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

.. Fona droppede B&O, da de ikke længere kunne tjene nok penge på dem. De kunne også droppe Sony.
 
Det var nærmere Bang & Olufsen, som droppede Fona!
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu