|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 28> |
Forfatter | |
ndms ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Interesseret i 900 model. Er den regionsfri? Hvor langt tid mon der går til køb og levering? Sano |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Dem der siger de er interesserede i den ene af de to modeller afhængig af pris mv., skriver jeg foreløbigt på med en halv til hver. Auri: dit spørgsmål hører til her: Sony RDR-HXserie - debat om funktioner Dette emne er beregnet for tilmeldinger, info om priser, men helst ingen diskussion om maskinerne. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
karcenty ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Thorvald. Jeg er interesseret i en RDR-HX1000 Mvh. Karcenty |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Thorvald. Jeg prøvede at besvare det spørgsmål, du sendte til min postkasse i morges, ved at trykke på besvar. Hvis du ikke har fået svaret, skal jeg herved gentage, at jeg er 100% seriøst interesseret i en af modellerne, alt efter hvad prisen på HX1000 havner på. Keld |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Ok, Keld, jeg skriver dig lige på med ½ til hver, foreløbigt. Har endnu ikke modtaget svar vedr. pris på HX1000
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Miguel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Thorvald Jeg er MEGET interesseret i Sony RDR-HX900 /Michael |
|
Venlig hilsen
Miguel |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Hej Thorvald, Jeg er interesseret i begge modeller alt afhængig af prisen på HX1000, så jeg vil gerne skrives på begge med 0,5. Skal være i sølv udgaven Jan Redigeret af humperdink |
|
![]() |
|
hedi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg vil meget gerne have en Sony RDR-HX900 . MEN DEN SKAL VÆRE SORT !!! HENRIK
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hi Thorvald, Jeg melder mig også som interesseret i begge maskiner. Vil gerne lige høre prisen på HX1000, før jeg committer mig 100% til den ene eller anden model. Silver-udgaven naturligvis /Nils |
|
![]() |
|
L.N.H. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Thorvald,
Jeg er ligeledes interesseret i HX900 eller HX1000 alt efter hvad prisen ligger på! hilsen LNH ![]() |
|
![]() |
|
nse_55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2004 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hej, Hvor fast er prisen? HX900'eren kan fåes til 5850kr incl fragt i Tyskland, og der er den ikke engang registreret hos de store prissammenligningsportaler, så det kun prisen hos en forhandler, jeg har fundet. Hvis prisen falder tilsvarende på den, som den har gjort det ved fx. Philips HDRW-720 og Panasonic DMR-E85, så bliver den betragteligt billigere hurtigt.. |
|
![]() |
|
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
![]() |
HX900'eren kan fåes til 5850kr incl fragt i Tyskland Men der skal vel lægges dansk moms til , når man ikke selv henter den. det er også noget nemmere hvis der er noget galt,at man kan kontakte sin danke sælger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |