|
|
Besvar ![]() |
Side <1 25262728> |
Forfatter | |
bimsenkleider ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
...ihvertfald for mit vedkommende - pakkeposten har lige leveret legetøj til weekenden (HX900 sølv). Takker mange gange at jeg nu har kvalificeret tidsfordriv mens jeg ligger og restituerer ovenpå en diskusprolaps-operation! Vh. Søren |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Hejsa folkens. Beklager den lidt mangelfulde information de seneste dage. Til gengæld har jeg godt nydt: Vi har i går fået leveret (og sendt) alle de resterende HX 900 sølv og HX 1000, dvs. alle der har bestilt disse vil få leveret i dag, fredag, eller kan afhente i butikken. HX 900 sort hedder stadig forventet levering ca. 20.10.04. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Det er jo rigtig godt nyt (ærgeligt at jeg ikke er hjemme før en uges tid senere end den Sorte udgave forventes klar - jeg kan snart ikke vente længere Blot af ren nysgerrighed - hvor mange er (bliver) leveret over fælleskøbet? Udfra skema-tråden lader det til at være 55 stk. - det er da ganske pænt. /Lars Redigeret af laursen |
|
![]() |
|
gabba ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Har lige modtaget min flotte HX 900 med posten. Hurra for aftenudbringning af pakker!!! Jeg er dog lidt skuffet over manualerne; fransk, tysk, hollandsk, italiensk og spansk... Jeg kan leve med at der ikke er nogen dansk manual (så slipper man for at læse elendigt maskin-oversat dansk), men jeg er noget skuffet over der ikke er en engelsk manual. Mit tysk er lidt rustens, og tysk manual-jargon kan være noget anstrengende at læse. Det er såmænd ikke fordi man ikke kan overleve uden en manual, men dette apparat er lidt mere kompliceret end en video/dvd til 800 kr. Om ikke andet er der flere funktioner man skal lære at kende. Hvis nogen kan henvise til en engelsk manual, eller har fået en eftersendt, hører jeg gerne om det. Ellers, det bliver en god fredag aften! |
|
Thomas Pedersen
Endnu "recorder virgin" |
|
![]() |
|
gabba ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Brugte lige 20 sek. på at lede efter en engelsk manual her på sitet, og fandt den... Undskyld ulejligheden, og tak til recordere.dk for den fine sevice. Thomas |
|
Thomas Pedersen
Endnu "recorder virgin" |
|
![]() |
|
Timsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Eeeh - har du ikke købt via fælleskøbet (dvs. Tape Connection).. Hvis du HAR købt via TC, kunne det jo tænkes at den danske+engelske manual er faldet ud mens den er blevet gjort kodefri? Go fornøjelse med dyret.. |
|
![]() |
|
boink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Jeg fik heller ikke hverken engelsk eller dansk manual med. Da jeg ringede og spurgte om de havde glemt at lægge dem i kassen igen, oplyste TC at det var fordi at maskinerne ikke nødvendigvis kom fra Sony Danmark. De lovede dog straks at ville eftersende en dansk manual. Ros for det til TC.
|
|
Henrik
|
|
![]() |
|
Hitzie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Faktisk er det vist lovpligtigt for en dansk sælger at levere med dansk manual...
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Hitzie
Både og. Normalt skal der medfølge en dansk manual, til apparater som må forventes ikke at kunne betjenes uden. Sælger og køber kan dog aftale andet. Altså hvis sælger udtrykkeligt sælger et apparat på at der f.eks. kun medfølger en engelsk manual, og køber accepterer dette, så er det ok. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Det er rigtigt at der er røget en stak maskiner ud hvor der ikke er dansk manual med - yderst beklageligt. Vi arbejder på højtryk for at få fremskaffet en stak asap - men det er desværre ikke fra vores side at se hvem der har fået og hvem der ikke har fået. Jeg kan kun opfordre dem der mangler til at sende os en mail/ringe til os, så vi kan få rettet op på det så hurtigt som muligt. Alle der savner en manual kan naturligvis få det. Hvis nogen skulle hænge fast i noget på grund af manglende manual må I naturligvis meget gerne rette spørgsmål direkte til mig, på otto@tapeconnection.dk. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Timsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
"Vi andre" er her jo også ![]() Og skulle man absolut stå og mangle manualen er den da vist at finde elektronisk her et sted såvidt jeg ka forstå. |
|
![]() |
|
![]() |
Hov - glemte forresten lige at sige at manualens s. 26 også beskriver scart-scart tilslutningen lidt bedre..
Hygge... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 25262728> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |