|
|
Besvar ![]() |
Side <1 262728 |
Forfatter | |
heli ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Alle. Jeg har idag modtaget en kopi af en dansk manual, men desværre var det til GX300/GX700. Er jeg den eneste der har uheldig ? /Peer |
|
![]() |
|
Hitzie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Kære I der venter på Sort Sony HX900 TapeConnection har dags dato oplyst mig om, at leveringen af de sorte Sony HX900 er forsinket. TC har været i kontakt med Sony og regner nu med at kunne levere maskinerne "sidst i næste uge". Lad os så håbe, at det holder stik (de sorte maskiner har i længere tid kunnet fås i Tyskland...). |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Er du helt sikker på det? Jeg synes at flere af de tyske netbutikker jeg har set, reklamerer med at have den sølv-farvede på lager, men at selvsamme butikker har den sorte anført med 7 dage eller 2 ugers leveringstid (vel også afhængig af samme forsendelse som TC venter på). Er der derfor rent faktisk nogle her der har set eller rørt ved et fysisk eksemplar af modellen i Sort (måske endda købt i Tyskland)? Eksempler på netbutikker her og her /Lars |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Jeg har ikke lige fingeren på pulsen mht. levering af sort, men:
På mystisk vis fik vi ved den første forsendelse af 900 i sølv én sort ved en fejl (der kom 24 sølv og 1 sort i stedet for 25 sølv som der stod på fakturaen), så der sidder i hvert fald én derude med en sort RDRHX 900... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Noget nyt om en leveringsdato på den sorte HX900? Jeg sidder så småt og fortryder jeg ikke bestilte den i sølv
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Stampe, Jeg havde da opfattelsen af, at alle optagere var leveret nu?!? Min sorte HX900 stod klar i Mandags i sidste uge. Otto, TC, nævnte tidligere at han forventede at alle optagere var leveret i slutningen af Oktober. Måske du skulle skrive til TC! /Lars |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Laursen: jeg har såmænd allerede fået en pm fra Otto
kris: en dvd-brænder (dual-layer) kan fås for 700 kr. Ok - dl-medierne er stadig lidt pebrede, men må snart falde. Det er kun en personlig mening men at kopiere dvd'er med en recorder er altså noget "snavs", især når man kan få en 1:1 kopi med en brænder. Og skulle du nøjes med en single-layer, så findes der udemærkede komprimeringsprogrammer, der stadig vil give en bedre kvalitet end en recorder. Som sagt - just my $0.02 |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Hej alle. Bortset fra Stampe, som der arbejdes på |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan ikke bruge en stationær DVD-optager til at kopiere en købe-DVD - der er kopisikring på, som du selv er inde på. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 262728 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |