|
Fælles indkøb af JVC DR-MH30 - debat. |
Besvar | Side <12345 12> |
Forfatter | |
God Pris
Branche Medlem Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 11:04 |
Hej Springmand og andre Nej, prisen er i første omgang uden medier, men hvis der er andre, der "byder op til dans" så må vi jo kigge på det. Hvis der er interesse for køb af enten JVC eller Panasonic medier i forbindelse med handlen så finder vi også en god pris på dem.
|
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 16:03 |
Ja, det er et kanon godt tilbud der er kommet fra GodPris! Lige nu er min liste på ca. 7 maskiner: Fælles indkøb af JVC DR-MH30 - liste. Lad os få nogle flere tilmeldinger til listen! Der må da være flere i det danske land, der er vild i varmen efter JVC's top-top model! |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
troels
Ny bruger Oprettet: 12-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 17:15 |
Det lyder som et godt tiltag - jeg vil gerne være med. Så: ét stk DR-MH30 til mig også. Troels
|
|
Troels
|
|
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 18:54 |
Det er jo helt fantastisk, hvad vi har fået sat igang her. Eneste lille anke....skal det nu være JVC eller Pana ?? Nej, jeg står fast - håber vi får nogen flere seriøse med, så vi kan slå til. |
|
Bent M
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 19:32 |
Jeg ville da også godt være med, MEN så skal jeg da først have solgt min Pioneer 5100, det er jo ikke sikkert det kan lade sig gøre sådan lige på en studs såeeee |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
FordPrefect
Bruger Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 22:57 |
Hej Jeg synes (selvfølgelig) også det er et godt initiativ. Jeg er lidt i tvivl om hvordan det føres ud i praksis, så hermed et par spørgsmål til især Michael Damgaard fra Godpris: Jeg forestiller mig man bestiller maskinen på normal vis og siger man er med på "recorder.dk-tilbuddet". Eller regner du med en samlet bestilling (& betaling) på f.eks. 10 stk ? Regner du med forudbetaling, og tilbagebetaling hvis der f.eks. kun var 8 seriøse købere, eller noget med depositum, eller ?? Vil alle de gældende e-handelsregler gælde fuldt ud ? Her tænker jeg især på returretten hvis man ikke "ser lyset" alligevel. Hilsen FordPrefect |
|
God Pris
Branche Medlem Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 10:51 |
Hej Igen Hvis det bliver God Pris, der skal levere maskinerne vil jeg foreslå, at det samlede antal er klar så ændres prisen på shoppen i en given periode, som informeres her på recorder.dk. Så kan dem, der er interesseret også selv bestemme hvordan der skal betales. Og selvfølgelig gælder de eksisterende e-handelsregler ved bestilling (inkl. returretten), dog håber jeg selvfølgelig, at man har "set lyset" som FordPerfect nævner inden bestilling da det ville være lidt ærgerligt at få en del tilbage på lageret igen. Måske vill det være en god ide at sætte en deadline op for bestilling da alle maskiner gerne skulle bestilles samtidigt hos den respektive leverandøren for at opnå rabatten.
|
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
hbjensen
Bruger Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 12:48 |
Jeg er med på en Panasonic DMR-E95 hvis den rammer 6999 eller derunder.
|
|
Erik M
Junior bruger Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 16:59 |
Nu begynder det jo at ligne en fornuftig pris (a la England/Tyskland) så jeg er bestemt meget interesseret, altså "ja - måske" herfra. Mvh Erik |
|
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 17:33 |
Hej Godpris.dk Jeg mener simpelthen vi skal have opbygget den liste af seriøse købere og så sørge for at være klar til køb, når du siger du at du har bekræftelse på at 10 stk. maskiner er klar til levering til dig - så kan deadline være meget kort, da vi jo har taget vores beslutning...til den tid. Det samme gælder selvfølgelig, hvis der kommer en anden butik på banen, med en endnu mere fantastisk pris. Det vigtige er, at alle har gjort sig det klart, at man vil have den maskine, så man ikke bakker ud i sidste øjeblik og lader 8-9 andre i stikken. |
|
AndersH
Ny bruger Oprettet: 13-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 19:27 |
Genialt initiativ! Inden jeg hopper med på JVC MH-30-vognen, vil jeg gerne vide, om 1) Støjniveauet for blæser/HD. Støj er for mit vedkommende lig med diskvalificering af produktet. 2) Er den kodefri? Jeg kan ikke umiddelbart se, at de spørgsmål tidligere er besvaret her i forum? /Anders |
|
hech
Bruger Oprettet: 03-Juni-2004 Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 13-Juni-2004 kl. 19:50 |
Jeg har også et godt øje til JVC DR-MH30, (nu er jeg nemlig blevet træt af at vente på KISS 558 ) men jeg er temmelig afhængig af at den kan afspille/optage på FUJI DVD +R /+rw, er der nogen af jer der med sikkerhed ved om den kan det ?
|
|
Besvar | Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |