|
|
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
FilmSalgFreak Per S. Jeg købte et Argon kabel til subben i Hififreaks. Kostede ikke særlig meget, og funger perfekt. ARGON 5084S til 299 for 3 meter. 5 meter koster 349. Du kan også kigger på højtaler kabler derinde hvis endelig. Ved dog ikke om de tager stor overpriser?.. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
Dvs at den også kan hænge på væggen i "væltet" tilstand? og hvad koster sådan en Bop Stand? |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
FilmSalgFreak, Du kan finde det meste info på deres hjemmeside: www.hifi-freaks.dk Jeg mindes ikke denne Bop Stand kan hænge på væggen. Men tror da det beslag der hænger på Sib XL bare skal hænges vandret på - så hænger den vel i "væltet" tilstand som du skriver. Går ud fra det er vandret du tænker på? ... Ihvertfald ser jeg intet problem i det. Har selv XL som center - her ligger den ned. Kan ikke helt huske hvordan det vægbeslag ser ud der hænger på den når man modtager den, men kan virkelig ikke se hvorfor det ikke skulle kunne hænge vandret. Det kan alle beslag vel - hvis man vender det vandret? Bop Stand er kun hvis den skal ligge ned - altså stå op eller ligge ned på en hylde, bord o.l.
|
|
|
|
![]() |
|
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
Har lige forsøgt at bestille 4 små og 1 stor højtaler + sub Får følgende besked: Produkter markeret med *** findes ikke på lageret i det ønskede antal. Da jeg kom til kassen kunne jeg ikke se hvad de kunne levere og hvad de ikke kunne. Kan jeg få lidt hjælp? |
|
![]() |
|
M.Guldager ![]() Ny bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Filmsalgfreak
Nu blander jeg mig, det håber jeg ikke gør noget. 1. Sib xlerne har et medfølgende vægbeslag som kan vendes efter ønske. Dvs man kan hænde sib xlen vandret på væggen, hvis dette er ønsket. 2. Hvis man ønsker at ligge sib xlen ned, kan man købe en bopstand. På den måde, ligger den vandret på bopstanden. Derudover har man også muligheden for at stille sib xlen op med en bopstand. Der medfølger nemlig to forskellige længder "rygge" til bopfoden:) 3. Vi har stadig alle varer på lager, men det begynder at begrænse sig. Så bestil du bare løs ![]() |
|
Michael Guldager
Daglig leder af Hififreaks |
|
![]() |
|
Mestah ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hvis man gerne vil lægge en Sib XL ned som center på en bopstand, hvor høj bliver højtaleren så? Selve højtaleren er 14,2 cm høj når den ligger ned men hvor høj er den inkl. standen?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ikke for at være kedelig, men burde dette fælleskøb ikke være lukket i går? Bare så der ikke går kludder i den hos Hfi-Freaks og recordere.dk :)
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, man har et standpunkt, til man tager et nyt Og hififreaks havde forventet at interessen ville være døet ud nu, men det er fortsat livlig aktivitet om dette tilbud. Så deadline er rykket frem til d. 28/2 ... /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
M.Guldager ![]() Ny bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
På siden, hvor man bestiller stod der, at fælleskøbet fortsatte indtil d. 30/3 2009, hvilket vi lige er blevet opmærksom på. Derfor ville vi ikke lukke fælleskøbet, selvom det var meningen det skulle være ovre nu! Så der er liv i det indtil, som Lars skriver, den 28/2.
Men så er det også ovre med garanti ![]() |
|
Michael Guldager
Daglig leder af Hififreaks |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo rigtig fint at høre. Sjovt at tænke på hvor mange der snart har dette sæt. Hvis man tænker på alle fra første fælleskøb. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |