|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Forfatter | ||
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Hej, Du kan ganske rigtigt vende beslaget/foden en halv omgang...det er faktisk meningen man gør det, og det ser væsentligt pænere ud når det er monteret så. Med hensyn til kabler, kan vi fra HIFI Freaks hjælpe dig med kabel i forbindelse med en eventuel handel.
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen Head Honcho Densen og HiFi Freaks |
||
![]() |
||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Hvad er at foretrække? reciever eller surroundforstærker? Så skal man senere også have en afspiller til CD også til radio også. Det bliver til sidst en omfattende invistering som heldigvis kan deles op i etaper! |
||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
||
![]() |
||
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
hej "HarBrug for 32"...det kunne jo være 32 af de store Nej, spøg til side, var det mig, ville jeg købe en fornuftig surround reciever og en DVD eller BlueRay. Onkyo er jo velanskrevet her på forum, et alternativ er Pioneer, som jeg også finder er fremragende, og som vi kan levere gennem HiFi Freaks hvis det har din interesse. Med hensyn til DVD/BlueRay ville jeg personligt gå efter en PS3. Den er blueRay, og den virker godt + du kan spille på den, not a bad combination. Håber det var et fornuftigt svar, hvis du vil have mere info, så spørg endeligt.
|
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er meget normalt at vælge en receiver første gang. Så kan du også høre radio. Og så bruge en DVD- eller blu-ray afspiller, til også at høre CD. Du skal dog gøre op med dig selv ingen, om det skal være det "store" setup med "HD lyd" og HDMI ind/ud, eller du nøjes med "DVD lyd" på digital coax/optisk. Det har stor betydning for, både hvilke komponenter du skal investere i, og ikke mindst prisen. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Eller 5.1 analogt fra en bd-afspiller der kan dekode HD-lyd. Dog kan en reciever med HDMI også bruges som switch, så der kun skal eet kabel til tv´et. Jeg har fx lige købt en brugt Denon 1808 (den har HDMI, men kan ikke afkode HD-lyd). Jeg har en BD-1400 (blu-ray afspiller) som kan afkode HD-lyd og også har analog 5.1 udgang. På denne måde kan jeg nu få HD-lyd uden at købe en ny og mere dyr reciever. |
||
![]() |
||
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Hvordan lyder Onkyo 606 eller H/K 255 sammen med sib-systemet? (: |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Hejsa Ville være super lækkert med en sammenligning mellem fælleskøbet og Focal's Dome højttalere. Ville også være lækkert med en anmeldelse af disse Mvh Frank |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej, I sidste Focal fælleskøb mener jeg der var nogen der brugte Onkyoen, og var rigtigt glad for kombinationen. Men jeg kan ikke huske hvem, men man kan da håbe de selv skriver lidt i tråden her. Ellers er der jo 14 dages returret på fælleskøbet, så man kan prøve det selv. |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Frank, Det er en god ide, men jeg ved Recordere redaktionen er ganske ophængt, og at en sådan test derfor vil tage nogen tid. Til gengæld tror jeg snart der kommer udenlandske test, og vi skal nok smide dem op på www.hififreaks.dk når de kommer. |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
H990067 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Hey! Hvad koster et sæt med 2 x Sib XL, 3 x Sib og 1 sub? (5.800,-?) Hvad koster en stand til Sib XL så den kan stilles eks. på en reol? Der er vel ikke mulighed for at opgradere til en større sub? /Morten |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Morten, Det du spørger om, er jo i virkeligheden fælleskøbet af Sib sættet til 4495,- + 2 stk Sib XL opgraderinger. Disse koster 650,- stk = 4495,- + 1300,- = 5795,- Hvis du vil bruge en anden Sub, kan du fratrække kr 1800,- i pakkeprisen. Vi har et stort udvalg af subs på vores side: www.hififreaks.dk Alternativt kan du købe en ekstra sub, (hvis din amp kan klare 2), det vil så i forbindelse med fælleskøbet også koste 1800,- Jeg vil dog pointere at selvom Cub2 subben måske ser lidt klein ud, er den fænomenal god til pengene, og passer perfekt til systemet.
Standen du efterlyser til Sib XL hedder Bop, og koster 295,-
Redigeret af Thomas Sillesen - 10-December-2008 kl. 11:12 |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |