|
Fælleskøb af M&K højttalersystemer |
Besvar | Side <1234 49> |
Forfatter | ||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Højttalerne sælges kun i de tre systemer, ikke enkeltvis. |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er indkøbt med fælleskøb for øje, men pga. IFA blev fælleskøbet forsinket (Lars havde travlt), og så valgte vi at markedsføre det direkte til vore kunder med det samme. Men tilbuddet er lavet ud fra en forventning om at en del Recordere.dk brugere vil finde det interessant - og på dén led har fælleskøbs-konceptet været med til at skabe et godt tilbud, og det er jo dét det drejer sig om. |
||
muhi
Ny bruger Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej der ude , er ´næsten grøn ud i hifi verdenen, så vil da lige spørge om det der står om at de ikke er bygget til under 80 hz, er det volumen (højt/lavt). eller hvad betyder det, jeg har kigget på focal sib 5.1 sættet til ca sammen pris (hvis det altså kommer i fælleskøb igen) begge sæt har fint design , men hvad med lyden , nogle bud. ? Jeg påtænker at sætte sættet sammen med den nye Denon reciver (4000 kr husker ikke navn) det skal bruges til fede filmoplevelser og til alm. "familie hygge musik" altså ikke noget krav om high end udstyr, må dog sige at hvis før prisen er rigtig så lyder det til at være et super tilbud, eneste ulempe er at der står at det ikke sendes...kan det virkeligt være rigtigt ? |
||
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er frekvensområdet. Det betyder at højttaleren ikke spiller dybbas, som så skal spilles af subwooferen, dvs. højttaleren fungerer reelt kun sammen med subben.
Udgangspunktet er afhentning, men andet kan aftales. |
||
Hanga
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er de svære at trække? Vil en Onkyo 507/607 kunne gøre det?
For nogenlunde samme beløb kan man købe Harbosat10 + Harbosub10... Hvordan er MK højtalerne i sammenligning med disse? |
||
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J Nvidia Shield TV Yamaha RX-V1073 XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5 Head-audio: Beyerdynamic DT1990 Pro S.M.S.L SP200 THX Khadas Tone Board |
||
Stefan V
Guld medlem Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der mulighed for at høre en demo i vejle?
Så ville jeg høre om der ikke var nogle der var med på en fælleskøretur til vejle fra sjælland? Det er lidt meget at køre 500km alene for at høre et lydsystem og tage hjem igen (selvfølgelig med chance for at fylde bagagerummet ) Spiller k-serien i øvrigt bedre en M-serien? |
||
Med Venlig Hilsen
Stefan |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kun ros til Harbosat10 + Sub10. De spiller fremragende til prisen. Men disse M&K er jo i en anden klasse. Det er alene pga. opkøb fra et konkursbo, at det overhovedet er muligt at sammenligne priserne imellem dem. Normalt koster disse M&K højttalere jo mere end 3 gange så meget som dem du sammenligner med. Selvfølgelig er prisen ikke altid alt, men dog en rettesnor. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor ingen 2.1 system til salg?
|
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
henrik-t
Guld medlem Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har M&K K4 Tripole (Bag kanaler) i mit setup de er super gode.
De plejer at koste over 3500,- alene i DK ved ikke om de laves mere, men er dog en god højtaler. Redigeret af henrik-t - 13-September-2009 kl. 22:39 |
||
+100HD Film
|
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har hørt at det skulle være rigtigt velspillende "SMÅ" højttalere som bestemt er en overvejelse værd, især hvis konen har noget at sige mht. størrelsen af højttalere, og til den pris tror jeg man kan "fortryde" og alligevel holde skindet på næsen.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde egentlig udset et par k4 eller k7 til formålet, men hvad ville en god pris være? - Kunne jo være man kunne nøjes. |
||
Hanga
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du hørt de 2 sæt eller er der blot tale om en formodning? Harbo sættet er pænest og vil passe bedst i min stue, men hvis M&K er så meget bedre kan det jo være man skal slå til Noget bud på om Onkyo 507/607 vil kunne trække dem tilfredsstillende? |
||
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J Nvidia Shield TV Yamaha RX-V1073 XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5 Head-audio: Beyerdynamic DT1990 Pro S.M.S.L SP200 THX Khadas Tone Board |
||
Besvar | Side <1234 49> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |