|
Fælleskøb af M&K højttalersystemer |
Besvar | Side <12345 49> |
Forfatter | |||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er ikke nogen sammenligning ud fra hvad manden selv (Harbo) beskrev for mig da jeg i sin tid ville høre detaljer om Harbo-sættet. Det er en kinesisk produktion hvor man får meget for pengene, men prisen er jo også lav, så man får hvad man betaler for. Jeg sammenlignede dog ikke med de nævnte MK højttalere,men jeg havde nogle andre kvalitetshøjttalere hvor "Harbo" direkte adspurgt konkluderede at hans højttalere var rigtigt gode til prisen,men ikke high-end, En ærlig mand der kender nivauet for sit produkt. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja ja, men der er jo også en enorm avance på normale kvalitetshøjttalere, så forskellen i pris er mindre end man skulle tro. Men når det er sagt, så er dette et kanon tilbud. Sådan et "once in a lifetime". Så slå til, hvis behovet er der. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Skyum
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja men det kan vi da ikke blive uenige om, men jeg tror nu stadig dette fælleskøb er et bedre valg. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Stefan V
Guld medlem Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det muligt at få et præg om hvor mange sæt der er?
Spørgsmålet er jo om man bliver nødt til at købe uden at høre hvis der er meget få?? (hvilket jeg ikke er meget for) |
|||
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|||
Frossenfisk
Bruger Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke lige haft fat i lommeregneren, men ved hjælp af lidt hurtig hovedregning, må sættene veje mere end 20 kg., altså er PostDanmark udelukket. Otto, har du noget specifikt i tankerne? Jeg er interesseret i et køb, men transporten bliver en begrænsende faktor. Jeg kan selvfølgelig låne en bil, men her kommer bonusspørgsmålet: Hvor meget fylder System 1 (7,1) fx? Kan det være i en normal personbil med emballage og det hele?
Jeg bor i København og kunne godt være med på en udflugt til Vejle.
Enig. Redigeret af Frossenfisk - 14-September-2009 kl. 01:03 |
|||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er også bosat i Stor København og kunne være frisk på en tur til Vejle hvis der er mulighed for at lytte. |
|||
Fyllgrafen
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nogen der har hørt disse højtalere spille eller kan henvise
til en test? Jeg har i forvejen 2 Dali ikon 6 front højtalere - nogen der har en ide om hvordan de ville spille sammen med resten af dette sæt ? |
|||
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der mulighed for at få det sendt her til storkøbenhavn? Men har ikke rigtig nogle mulighed for at tage til vejle
Ps. er frisk på noget sammenkørelse fra kbh, self med bro-penge osv.
Redigeret af .FTH' - 14-September-2009 kl. 10:23 |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
Skyum
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror generelt ikke den bedste løsning findes ved at blande højttalere i et surround-system. Her er det vigtigt med samme "lyd" i alle højttalere. Nu er Ikon 6 jo en rigtig god højttaler, og den har jo størrelsen til at levere et bredt lydbillede, så jeg tror du får mere lyd med dine dali. Dette er dog ren teori og erfaring med små højttalere generelt. |
|||
|
|||
Besvar | Side <12345 49> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |