|
Fælleskøb af Pioneer 2006 plasma |
Besvar | Side <12345 159> |
Forfatter | ||
Gasse
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 22:55 | |
Den sorte er bare så flot, men det er heller ikke mig der støver af ;-)
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 22:56 | |
Ved at du trækker et antennekabel og sætter det til i TV'ets digitale tuner. Det er altså ikke så indviklet. Hvorfor er folk så forvirrede over helt normal TV via antenne, der blot er blevet digitalt? |
||
the_rieper
Guld medlem Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:07 | |
Redigeret af the_rieper - 06-September-2006 kl. 23:21 |
||
Søren M
Junior bruger Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:10 | |
CITAT FRA WUFFER - FAQ Lidt om fælleskøbet og div. ? : http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=608677 Nu er det en DVD udarbejdet af en eller flere brugere på et forum. Så ingen garantier . Men den er blevet ret populær, så lige nu er vi åbne for at den virker og vitterligt sparer noget tid. Ideen er ikke helt ny - så mon ikke den virker.
PIP : (Picture in Picture) så du kan se 2kanaler samtidigt med split screen PAP: (Picture and Picture) txt-tv fylder det halve af billedet mens du kan se tv også. PAT : Picture and Text ISF kalibrering : ISF kalibrering, skal det så helst ske efter skærmen er kørt ind el. er det underordnet? Det optimale er at få det gjort hos dig selv, efter at skærmen har kørt 100-200 timer. Planen i forhold til fælleskøbet er at levere skærmene ukalibrerede så snart de kommer, og så kører jeg rundt i landet og kalibrerer hos dem der ønsker det, løbende. Mht. ISF kalibrering. Jeg går ikke udefra man bare kan kopiere andre ejeres indstillinger efter ISF. Dette ville gøre et besøg fra TC (Otto) til en forholdsvis dyr ting? Der er et vist udsving fra apparat til apparat. At kopiere en andens kalibrerede indstillinger vil formentligt være bedre end slet ikke at justere noget, men det bedste er nu engang at få det enkelte tv kalibreret. Og så en detalje som jeg ikke rigtigt ved hvordan jeg skal bruge i markedsføringen af kalibreringerne: Jeg har i cirka halvdelen af de tilfælde jeg har lavet kalibreringer oplevet at der er lavet nogle helt grundlæggende begynderfejl i opsætning og tilslutning - såsom DVD-afspillere der ikke er sat til 16:9, afspillere der kører composite i stedet for RGB, afspillere sat til scart-indgange der slet ikke understøtter RGB osv. At kontrollere sådanne ting er en lige så stor del af kalibreringen som selve dét at måle på farverne, og kan have mindst lige så stor indflydelse på billedkvaliteten. Så kan man stadig mene at jeg er en dyr herre at få besøg af, men hvis alternativet er at disse problemer ikke løses fordi man aldrig finder ud af at de er der, så er det trods alt en stor forskel at opnå for relativt få penge (i forhold til hvor mange penge man lægger i hardware). Det er godt nok nogle helt basale ting, som man kunne mene at enhver radioforhandler burde kunne hjælpe dig med, men ikke desto mindre er det noget jeg som sagt ser hos halvdelen af kunderne - inklusive folk der har haft "fagfolk" til at lave installationen... Fælleskøbet De første 8 skærme kommer september resten forventes i starten af oktober 1) Kan man også afhente i Karrebæksminde-butikken eller er det kun i Århus? Kan hentes begge steder. 2) Er det korrekt forstået at man kan bestille nu (og vælge afhentning) og så f.eks. udskyde afhentning og betaling til f.eks. ultimo Oktober (når lønnen er kommet ind) ?
Indskrænker ikke på noget tidspunkt de gældende regler i købeloven og er omfattet af Forsikringsaftaleloven. Dækker : Normale reparationsomkostninger som følge af mekanisk eller elektrisk nedbrud, der gør produktet uanvendeligt. Normale reparationsomkostninger ved beskadigelse som følge af pludselige og uforudsete udefra kommende årsager - også hændelige uheld - der gør produktet uanvendeligt. Skader som følge af slitage. Rensning, når dette kan afhjælpe en opstået fejl. Transportomkostninger indenfor forhandlerens normale handelsområde ved dækningsberettiget skade på stationært udstyr. Særlige betingelser for fladskærme: Det er en betingelse for forsikring af fladskærme, at installering, opsætning og nedtagning foretages af autoriseret forhandler. (Otto: Dette betyder IKKE at forsikringen ikke er gyldig, se forklaring nedenfor) Ved afgørelse af om pixel fejl har betydning for produktest funktionalitet, benyttes producentens vejledning. Specialsikring dækker ikke : Skader der skyldes misligholdelse, fejlbetjening eller forkert brug. Ingen selvrisiko. Ingen afskrivning. Punktet hvor der har været tvivl: HVIS tv'et falder ned fra væggen pga. f.eks. forkert opsætning, er dette KUN dækket såfremt tv'et er installeret af autoriseret forhandler (dvs. os, eller den montør vi samarbejder med). Hvis man selv har monteret tv'et, vil det ikke være dækket af totalforsikringen hvis tv'et falder ned - alle andre fejl og skader er imidlertid stadig dækket. Policen kan læses som om at hele forsikringen er ugyldig såfremt man selv monterer tv'et, det er IKKE tilfældet.
Jeg ved bl.a. at Topdanmark har denne dækning (ofte tilvalg), hvis nogle af jer skulle være i det selskab
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:19 | |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
the_rieper
Guld medlem Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:24 | |
faaame glad for at jeg fik bestilt hurtigt:D (blandt de 20-30 første) kunne ikke vente helt til sidst i okt.. måske endda ind i nov!?
|
||
gonzo
Bruger Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:31 | |
- Gonzo
|
||
Gasse
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Sendt: 06-September-2006 kl. 23:32 | |
Næææ med jeg håber den kommer sammen med min nye 42" om små 30 dage |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Sendt: 07-September-2006 kl. 00:30 | |
Hvordan sørger man for først at kunnem modtage sin skærm i november ? |
||
Christian Otte
Bruger Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
Sendt: 07-September-2006 kl. 01:35 | |
Hvorfor er en ISF-kalibrering egentlig så dyr?
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Sendt: 07-September-2006 kl. 01:39 | |
Prisen er sikkert ok, men kan ikke helt se fordelen når vi snakker Plasma. En Plasma skal vel køre med lavt blus de første 200 timer. Skal man så vente med at få kalibreret/indstillet sin skærm efter 200 timer ? |
||
lrev på jobbet
Guld medlem Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
Sendt: 07-September-2006 kl. 06:59 | |
Hej! Er der en som VED om der er kortlæser i de nye modeller? Gider ikke lige tygge hele tråden igennem!! |
||
Besvar | Side <12345 159> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |