recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Popcorn Hour A400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Popcorn Hour A400

Besvar Besvar Side  <12345 18>
Forfatter
Besked
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Swinn Swinn skrev:

Hejsa..
Er der nogle som ved hvor man kan finde en list over anbefalinger af HDD popcorn hour 400a

Vh. Søren winneche
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/A-400_Compatibility_Lists
Til top
DDT2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2012
Sted: Munke Bjergby
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DDT2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 23:31
hej Andersss
jeg vil også gerne med på den bestilling der sender lige en besked med det samme til dig.
Tænke på om det var muligt at hente dem hjemme ved dig da jeg er i slagelse hver dag så ville næsten være åndssvagt at bruge tid på at få den fragtet?!

mvh. Kenneth
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 06:35
Det er desværre en fejl at der står jeg bor i Slagelse :/ bor i Brønshøj nu, så der er et stykke vej :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 13:02
20 bestillinger indtil videre.
Til top
Meethoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Brøndby
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meethoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 10:34
Medieafspiller.dk skriver på sin hjemmeside at den er på lager, så hvorfor sender man ikke bare de afsted til dem som har bestilt først og så kører ned af listen løbene når man får flere hjem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 17:00
Vi kommer til at få en speciel sending med en særlig god pris. Antal bestillinger inden bestillingsfristen definere ordren størrelse. Desuden skulle den første sending (den som der er på lager nu) alligevel stort set være forudbestilt helt væk alligevel.
Til top
Coolmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 20:32
Bestilt 1 styk.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 09:02
OPDATERING! medieafspiller.dk har valgt at inkluderer en lille ekstra julegave til personer som bestiller deres A-400 igennem fælleskøbet. I stedet for det standard 1m HDMI kabel som følger med OEM, så vedlægger medieplayer.dk nu et 3m HDMI 1.4 kabel Smile
Husk at der ikke er længe tilbage at bestille den i!

Redigeret af Andersss - 10-December-2012 kl. 10:55
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 09:11
2 ting inden jeg bestiller.

Kan man flytte sin 2TB disk fra A-200 lige over i den ?

Kan man tilslutte den direkte til sin NAS som en disk, altså hele A-400 med disk i, således at det ikke tager en evighed at kopiere film over fra NAS. ?
SVP03
Til top
bighair Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-August-2008
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bighair Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:10
hvordan er det med betaling ?
jeg har ikke dankort kun MasterCard og kan se på medieafspiller.dk
at de kun modtager dankort.
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:26
Kæft det tarveligt at skrive det her..... Men min ligger i døgnboksen klar til afhentning.  Bare lidt røv at jeg har lovet fruen at vente med at pakke den ud til d.24 dec Da den er en julegave PIS....
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Kæft det tarveligt at skrive det her..... Men min ligger i døgnboksen klar til afhentning.  Bare lidt røv at jeg har lovet fruen at vente med at pakke den ud til d.24 dec Da den er en julegave PIS....
Jeg får da bare din og så får du min når den kommer, så kan du jo ikke ærge dig imens. :-)
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 18>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu