|
Fælleskøb af Popcorn Hour A400 |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Forfatter | |
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
DDT2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2012 Sted: Munke Bjergby Status: Offline Point: 1 |
hej Andersss
jeg vil også gerne med på den bestilling der sender lige en besked med det samme til dig. Tænke på om det var muligt at hente dem hjemme ved dig da jeg er i slagelse hver dag så ville næsten være åndssvagt at bruge tid på at få den fragtet?! mvh. Kenneth
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Det er desværre en fejl at der står jeg bor i Slagelse :/ bor i Brønshøj nu, så der er et stykke vej :)
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
20 bestillinger indtil videre.
|
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Medieafspiller.dk skriver på sin hjemmeside at den er på lager, så hvorfor sender man ikke bare de afsted til dem som har bestilt først og så kører ned af listen løbene når man får flere hjem.
|
|
![]() |
|
Vi kommer til at få en speciel sending med en særlig god pris. Antal bestillinger inden bestillingsfristen definere ordren størrelse. Desuden skulle den første sending (den som der er på lager nu) alligevel stort set være forudbestilt helt væk alligevel.
|
|
![]() |
|
Coolmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Bestilt 1 styk.
|
|
![]() |
|
OPDATERING! medieafspiller.dk har valgt at inkluderer en lille ekstra julegave til personer som bestiller deres A-400 igennem fælleskøbet. I stedet for det standard 1m HDMI kabel som følger med OEM, så vedlægger medieplayer.dk nu et 3m HDMI 1.4 kabel
![]() Husk at der ikke er længe tilbage at bestille den i!
Redigeret af Andersss - 10-December-2012 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
2 ting inden jeg bestiller.
Kan man flytte sin 2TB disk fra A-200 lige over i den ?
Kan man tilslutte den direkte til sin NAS som en disk, altså hele A-400 med disk i, således at det ikke tager en evighed at kopiere film over fra NAS. ?
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
bighair ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 24 |
hvordan er det med betaling ?
jeg har ikke dankort kun MasterCard og kan se på medieafspiller.dk at de kun modtager dankort. |
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Kæft det tarveligt at skrive det her..... Men min ligger i døgnboksen klar til afhentning. Bare lidt røv at jeg har lovet fruen at vente med at pakke den ud til d.24 dec Da den er en julegave PIS....
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |