recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Popcorn Hour A400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Popcorn Hour A400

Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
Paddy-NX Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Paddy-NX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg oplever også en del problemer med undertekster, men ikke kun på MKV. BDMV filer vil af og til slet ikke vise dem. ISO-formatet betragter jeg som ubrugeligt i den nuværende firmware (via LAN i hvert fald), da der konstant bufferes.
At skrive ISO formatet er ubrugeligt, er da en gang fis. 
Alle mine filer er ISO, både DVD og BD. Jeg spiller dem fra min Synology NAS over gigabit netværk. De filer eneste jeg har haft problemer med, har været BD'er med TrueHD lyd. Men det er jo et kendt problem, som eftersigende skulle blive fixet i næste update. 

Det er nok nærmere dit nætværk den er gal med!?

Anyway, jeg er i hvert fald rigtig glad for min A-400. Og jeg vil til en hver tid anbefale den til andre :)
Samsung UE55F8005, Onkyo TX-NR818B, PS3 Slim 120GB, PopCorn Hour A-400, AppleTV, Synology DS411j 12TB, KEF Q Series højttalere
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 15:08
Mit netværk fejler intet. Alle mine øvrige medieafspillere har ingen problemer med at streame ISO-filerne (både Sigma og Realtek chipsæt). Ligeledes kan filmene afspilles fra PC'ere og andet hardware med direkte forbindelse til netværket.

DVD ISO kan fint afspilles. Det er kun HD-film jeg omtaler her, hvilket måske ikke var helt klart.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Mit netværk fejler intet. Alle mine øvrige medieafspillere har ingen problemer med at streame ISO-filerne (både Sigma og Realtek chipsæt). Ligeledes kan filmene afspilles fra PC'ere og andet hardware med direkte forbindelse til netværket.

Du har utvivlsomt styr på tingene så måske er det en overflødig kommentar, men... på Popcorn Hour A-100 gør (eller gjorde?) det en stor forskel om man kørte NFS over UDP eller TCP. Standarden for NFS er UDP, men det virkede kun ordentligt på A-100 med TCP.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 16:51
.ISO virker faktisk bedre for mig end samme film lagt i en .mkv folder på min A-400. De spiller fint med DTS-HD MA som er sat til passthrough.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 17:16
Jeg har ikke ændret på TCP/UDP, så der er måske noget at hente. Jeg har prøvet NFS og SMB, men jeg erindrer ikke hvad NFS var sat til (jeg havde en del testsetups kørende) og afspilleren er desværre på vej retur.

Jeg ville gerne have testet passthrough, men der var ikke adgang til et surroundanlæg under testen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <1 161718

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu