|
Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||
BHFanatic
Ny bruger Oprettet: 30-September-2012 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej , Hvilke receiver er god med denne sæt??
|
|||
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvad er din buget ang reciver ?
PS: go Dzeko go
|
|||
BHFanatic
Funktioner
Tak(0)
|
||
Budget er ca. 6-7 k. Er Onkyo TX-NR 616 godt valg? P.S. Hajmo BiH! Redigeret af BHFanatic - 09-Oktober-2012 kl. 21:12 |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Alle
Antal bestillinger: 3 /Lars Redigeret af Lars - 10-Oktober-2012 kl. 01:05 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
NFB1
Bruger Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der en deadline for bestilling? |
|||
BHFanatic
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilket fordel er det at købe gennem fælleskøb da det også koster det samme på deres hjemmeside?
|
|||
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er præcis samme måde som hos Hififreaks med flere.
De bedste hilsner
Kurt
|
|||
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
BHFanatic
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fair nok, men hvorfor har vi ikke mulighed for at købe de højttalerkabler som ellers kan kun købes hvis man køber højttalere samtdigt?
|
|||
Now-in-stereo
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
madsL
Ny bruger Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har i lang tid ønsket mig surround i stuen og jeg tror det her tilbud er det helt rigtige for mig :-)
Der er dog to problemer/spørgsmål: 1. Mit nuværende stereo setup indeholder to Dali Concept 6 højttalere. Vil det være helt tosset at beholde dem og så kun bruge center- og baghøjttalere fra Q Acoustics systemet? 2. Hvilken forstærker anbefales til sådan et system? Her tænker jeg på, hvor kraftig den bør være...der er jo surround receivere til 3000 og nogle til det ti-dobbelte :-) Jeg håber der er nogle der byder ind med råd og vejledning! Tak
|
|||
plbagger
Ny bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super spændende tilbud. Jeg har egenligt samme spørgsmål som madsL (blot har jeg Avance Delta 3 højtalere og en Pioneer VSX-921 forstærker).
Hvad koster det at tilkøbe ekstra sidehøjtalere / center højtaler ? |
|||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |