|
Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
MHT til Recievere, vil jeg anbefale en model til 5000,- og op.
De bedste hilsner
Kurt
|
||||
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er 2 sæt i hvid hjemme pt (a 2 stk sattelitter) og der kommer flere i løbet af nogle uger.
De kan selvfølgelig efter sendes fragt frit.
De bedste hilsner
Kurt
|
||||
madsL
Ny bruger Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for svaret Kurt. Jeg ved godt at højttalerne er lavet til at spille sammen, men mht. stereooplevelsen når jeg hører en alm. cd ville jeg gerne beholde mine Concept 6. Desuden er de jo også noget kraftigere (hvis man kan sige det) end Q Acoustics højttalerne. Spørgsmålet er derfor om man kan få de forskellige højttalere til at lyde fornuftigt sammen? Her tænker jeg fx på muligheden for at autokalibrere vha. den mikrofon der ofte følger med til surround receivere
|
||||
Now-in-stereo
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Husk også at du har 14 dages fuld fortrydelsesret, hvis systemet ikke falder i din smag.
De bedste hilsner
Kurt
|
||||
madsL
Ny bruger Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay det lyder godt! Tak for de hurtige svar. Jeg tænker at de to overskydende højttalere evt kan bruges til et fremtidigt 7.1 setup eller evt. god lyd til anlæg i køkkenet eller til pc'en. Nu er spørgsmålet så bare om jeg har penge til det ...og hvilken receiver der skal indkøbes. Der er jo utroligt mange at vælge i mellem
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Alle
Antal bestillinger: 9 Mere om tilmelding her /Lars Redigeret af Lars - 11-Oktober-2012 kl. 13:14 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
BHFanatic
Ny bruger Oprettet: 30-September-2012 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er nu overbevist at jeg skal have denne sæt, men kan ikke ombestemme mig hvilke farve de skal være
Mht receiver bliver det nok en Onkyo 616. |
||||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Andresen007
Ny bruger Oprettet: 24-Oktober-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej,
Jeg er da lige hoppet med på vognen :) Er spændt på systemet. Men nu sidder jeg her og skal vælge a/v-receiver og da jeg er helt nybegynder, håber jeg på noget vejledning. Jeg har kigget på følgende: Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver (komplett.dk har den på tilbud) Marantz SR5006 (hifi-freaks.dk har den på tilbud) Yamaha 7.1 surround receiver RXV-673 (Sort) (elgiganten.dk har den på tilbud) Yamaha 7.2 Receiver RX-V771 Yamaha 7.1 surround receiver RX-A820 (Sort) andre forslag må gerne gives - max pris ligger på omkring 6000 kr, men så helst en pris på omkring de 4kilo :) Med venlig hilsen Søren
|
||||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |