|
Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej kære hifivenner.
Så er det endelig lykkedes os at få et parti Q Acoustic Q7000ST hjem, til alle jer der vil udvide systemet til 7.1. Det gælder også for standere og subwoofer beslag.
Fabrikken i England har ikke kunne følge med grunnet det store salg over alt i verden.
Med venlig hilsen
Kurt
Hifistore.dk
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle Antal bestillinger: 17 Kun 4 sæt tilbage. /Lars
Redigeret af Lars - 26-November-2012 kl. 12:13 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ansvarshavende redaktør.
|
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen anmeldelser fra de brugere der har købt ?
Sidder og overvejer dette sæt her eller deres 2000i 5.1 serie
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der ved hvordan de matcher best buy 2012 fra what hifi ? http://www.whathifi.com/review/mt-50
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hold da op det b&ww sæt koster halv pris i uk af hvad hifiklubben tager det kan man da kalde en forskel (undskyld sidebemærkning)
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Yep de sender bare ikke, iværdfald ikke dem jeg fandt .- .
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle Antal bestillinger: 22 /Lars PS. Der er skaffet nogle ekstra sæt hjem nu, så vi holder Fælleskøb åbent lidt endnu. |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
FaxeKondi
Junior bruger Oprettet: 12-April-2012 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er interesseret i et hvidt sæt, hvor længe regner I med at fælleskøbet er åbnet ?
|
|
Now-in-stereo
Ny bruger Branchemedlem Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej FaxeKondi
Det afhænger jo af købelysten herinde
Vi har lige fået den sidste portion ind som kan sælges til tilbudsprisen.
De bedste hilsner
Kurt
Hifistore.dk/now-in-stereo
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Ansvarshavende redaktør.
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg lige bestilt. . Godt nok ikke gennem recordere, men har nævt det var her jeg fandt fælleskøbet så du I kan lige tilføje mig også :D
|
|
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |