"Modelfejl"
Som nævnt i tråden vedrørende "modelfejlen" på 58B855 lader der ikke til at være tale om en modelfejl. Jeg har selv kigget på et 58B855 i fields uden at se fejlen, og det er der også en anden der har. Derudover er det ikke dukket op i nogen B850 tråde på de udenlandske fora jeg har kigget i, og ingen af de forhandlere jeg har snakket med (masser af HFK'er og elgiganten plus et par andre) har ikke hørt om problemet.
Tilbud
Jeg har modtaget et tilbud fra Elgiganten som dog ikke inkluderede 50B855. Jeg skrev tilbage og spurgte efter den pris på denne også, men har endnu ikke fået svar. Derudover skulle der komme endnu et bud i morgen.
Ny kontaktperson påkrævet
Jeg gik hen og blev lidt træt af at bruge så meget tid på at lede efter informationer om TV at jeg har "givet op" og bestilt et Pioneer KRP-600M istedet (kæresten gav efter :)
Da jeg ikke har brug for endnu flere TV er jeg selv ude af fælleskøbet. Jeg skal dog nok sørge for at videregive alle tilbud der skulle komme mig i hænde, men hvis fælleskøbet skal komme nogen vegne tror jeg der er brug for en anden kontaktperson.