|
Fælleskøb af Samsung LCD LE-xxM71 |
Besvar | Side <12345 19> |
Forfatter | |||
ejlersen
Junior bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 19:45 | ||
Hej,
Jeg vil gerne høre om der bliver koblet en 32" på dette fælleskøb eller om det lukker inden der er data på dette. Desuden - er der nogen der kender et link til information omkring 32" udgaven af M71? |
|||
Mvh,
Ole ----------------------- Snart JVC LT-32X70 Ejer |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 19:46 | ||
Det er ikke besluttet endnu, det afhænger af hvornår den kan leveres. Men engang i maj måned - dato følger.
Bare tilmeld dig via formularen i Fælleskøb af Samsung M71 så kommer du ind på TapeConnections hjemmeside med den rigtige pris, og så kan du bare færdiggøre ordren som normalt.
Ja, det er det mest almindeligt. Der kommer porto oveni, men du kan se prisen inden du godkender ordren på forhandlerens hjemmeside. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 19:49 | ||
32" udgaven kommer først til juni/juli, og vi har ingen sikre oplysninger om hverken levering eller pris endnu. Men mon ikke der kommer et Fælleskøb på den - vi ved bare ikke endnu hvornår det kan blive. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
ejlersen
Junior bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 20:00 | ||
Ok, tak for svaret.
Jeg er i syv sind mht. valg af skærm, det svære ser ud til at få alle ting til at gå op i en enhed udfra krav til funktionalitet, kvalitet, pris mv. Kigger pt. på indtil flere fælleskøb og er meget begejstret for TC's tilbud her - dog er der 2 minusser ved den 32R72 model - nemlig at den virker meget plastikagtig samt at den sorte farve er meget blålilla alle de steder jeg har set skærmen indtil nu og jeg føler mig ikke sikker på at Otto's guideline til kalibrering kan ændre dette til et tilfredsstillende resultat. |
|||
Mvh,
Ole ----------------------- Snart JVC LT-32X70 Ejer |
|||
HertzBlut
Ny bruger Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 20:14 | ||
Tusind tak for nogen hurtige svar. Vil da uden tvivl benytte mig af fælleskøbs muligheden. Lister lige rundt på sitet her og samler lidt mere input. Jeg har heldigvis en god uges tid til at bestemme mig.
|
|||
Lars
Sendt: 24-April-2006 kl. 21:32 | ||
Ansvarshavende redaktør.
|||
PioKRU
Bruger Oprettet: 29-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 21:36 | ||
Hvilken tuner sidder i, hvor kan man se flere oplysninger om denne ?
|
|||
Tape Connection
Branche Medlem Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 24-April-2006 kl. 21:42 | ||
Det skal du ikke regne med, nej - men det er nu meget generelt for LCD-tv at de er blålige i det sorte. En decideret kalibrering kan afhjælpe det en del, men i bruger-indstillingerne kan det nok ikke justeres helt væk. |
|||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||
Lars
Sendt: 25-April-2006 kl. 20:11 | ||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Lars
Sendt: 26-April-2006 kl. 00:30 | ||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Lars
Sendt: 26-April-2006 kl. 09:46 | ||
Hej Alle Emnet her er kun til snak om dette Fælleskøb på Samsung M71 skærmene. Dvs. en debat om levering, features o.lign. Øvrig debat om Fælleskøb ris og ros. Snak om priser hos andre forhandlere, besparelser eller mangel på samme osv. er nu samlet i emnet: Det ligger placeret i forummet Forhandlere, der kun kan læses af medlemmer. Selvom det også handler om Fælleskøb, så bliver det ofte hurtigt til en debat om forhandlere fordele/ulemper og deraf placeringen i forum strukturen. /Lars Redigeret af Lars - 26-April-2006 kl. 09:46 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Vittarp
Ny bruger Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 26-April-2006 kl. 13:29 | ||
Hej Nu har jeg bestilt 32"R72 for lidt tid siden, men har besluttet mig for hellere at ville have 40"M61.... Hvordan gøres dette lettest? /Alan |
|||
Besvar | Side <12345 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |