|
|
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | |
Kadang ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Det virkede fint hos mig - jeg har nu Danske menuer.... Mange tak
Mit er Modelcode LE40M86BDX/XEC og version SQ02 (Fra label i højre side af TV) |
|
![]() |
|
paw954 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
ja tak min er osse ok nu (le37m87bdx ) |
|
![]() |
|
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jeg er også med på en 40" hvis folk stadig er friske
![]() |
|
![]() |
|
bagab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Der er en del forskellige bug's med M'serien som man kan læse mere om her på denne side, dog har de rettet mange fejl i de nye sendinger med seneste firmware opdateringer. http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=539276&h ighlight=m86+bug Folk har her posted deres raporter om bugs vedr. m86/87 skærmen
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Nå, nu står der en kasse i min stue hvor der tilfældigvis står LE40M86BD på siden.
![]() ![]() ![]() ![]() Så jeg er også ude af dette fælleskøb, det ser alligevel ud til at være dødt. Vil dog lige gøre opmærksom på at Merlin sælger skærmen i denne uge til 13.999 kr. og de påstår at skærmene er fra Samsung Danmark men de indrømmer at de har købt dem andetsteds (hvor kunne jeg ikke få at vide, de kunne heller ikke sige mig om modelnummeret sluttede med XEE). ![]() Den der står i min stue er dog fra Laptops.dk og da jeg lagde bestilling i går kunne det ikke gå hurtigere. ![]() |
|
![]() |
|
engell ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
jeg har også købt
|
|
![]() |
|
apocalypse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Er dette projekt helt dødt eller er der nogen om er på den?
|
|
![]() |
|
LuxAeterna ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hejsa, jeg hopper også fra siden jeg har fået et andet tv.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Hvor mange er i Oppe på.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |