|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det er da ret dødt, det her.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Ja, desværre Jeg er altså stadig interesseret - håber andre melder sig på banen, så vi kan forsøge at få nogle gode priser..... |
|
![]() |
|
Egedal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har en mail til en i tyskland som sælger sonos kunne måske også være interesseret i et fælleskøb. info@digital-music-system.com Eller service@digital-music-system.com Hans navn er Jan-Olof Wadehn |
|
![]() |
|
Jonama ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Alle, Beklager det sene svar. Har købt hos http://www.digital-music-system.de De sælger også på ebay.de og har flere websider. Jeg købte: Jeg kan klart anbefale dem. Overførte pengene på forhånd og de sendte straks efter de var på deres konto (ca. 3 dage). Vær dog opmærksom på at sonos.com giver rabat lige nu f.eks. zp100 + controller til 699 euro. Meget billigt. Samme pris kunne I nok forhandle jer frem til hos digital-music-system. Så hvis I finder ud af noget, så kunne jeg godt tænke mig at et ekstra sæt :) Jonama |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg checkede lige digital-music-system.
De kører med samme priser som Sonos selv, men man kan få rabat, hvis man bruger en bestemt betalingsform (muligvis kun gældende for tyskere?). Her kunne jeg spare næsten 1000kr på BU130 + Charging cradle + ZoneBridge Fragten er billig fra digital-music-system (godt 19 EUR) - Sonos selv tager min. 50 EUR! Hvis man betaler med PayPal, så er besparelsen ifht. HiFiKlubben minimal. |
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |