|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||||
Munke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||||
Fuldstændig enig. Fantastiske priser. Nu kan det kun gå for langsomt Mvh. Morten |
|||||
![]() |
|||||
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
||||
Det lyder jo helt fantastisk.... :)
Har lige nogen spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på. 1. Har denne skærm det omtalte 1:1 PM over DVI- HDMI? 2. Hvordan er skærmen, er der glas eller noget foran til at beskytte ? 3. Hvordan ligger denne skærm kvalitet mæssigt i forhold til Samsung 61M? 4. Er der noget denne skærm IKKE kan som måske ville være brugbart i fremtiden, eller som er et minus ved den? 5. Hvem er sælger og er der pixel garanti på det? Håber nogen kan svare på disse få spørgsmål :o) \Rene |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Ja, vi har tidligere haft 37" modellen af LB1 på Fælleskøb og fandt ud af dengang at der er pixelmapping 1:1 via HDMI (link til tidligere debat)
Hvis der er glas, er det ihvertfald meget mat. Jeg vil tro det er det rene display, som på de fleste PC skærme. Se billeder fra sidste Fælleskøb her (37" udgaven)
Pas - jeg har ikke set de to ved siden af hinanden. Men Samsung har vist ikke pixelmapping 1:1 ?
Sidst den var på Fælleskøb, var der nogen som var kede af at den kun havde 1 HDMI indgang (og ingen DVI). Så har man flere HDMI enheder skal man bruge en omskifter foran - evt. en receiver med indbygget HDMI omskifter eller en løs boks.
Forhandler er Justbuyit, og der er LG's almindelige garantier som gælder for Norden. Men generelt er fabrikanterne enige om hvordan pixelfejl håndteres. Godt nok reklamerer Samsung med 0 pixelfejl, men flere debatter bl.a. her på sitet har sået tvivl ved værdien af de ord og hvad det reelt dækker over og hvor længe. Det skal dog ikke debateres videre her De fleste fabrikanter som Sony, Philips, LG, Panasonic, JVC osv. bruger de internationale regler - og derudover vurderer det iøvrigt fra gang til gang. /Lars
PIXELFEJL for billedskærme, plasmaskærme, LCD-TV og projektorer |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
||||
Nu sidder jeg og kigger efter den skærm på LG´´s hjemmeside, men kan slet ikke finde den. Er der en grund til det? Nogen der kender et sted i KBH eller stor KBH hvor man kan se den live? God weekend Rene |
|||||
![]() |
|||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||||
Samsung M61 understøtter iht. manual 1360x768 over VGA - om det er ægte 1:1pm ved at slukke de ekstra 6 pixels eller om den så skalerer til 1366x768 tør jeg dog ikke sige.
Redigeret af spawn - 26-August-2006 kl. 18:01 |
|||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||||
![]() |
|||||
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
||||
Du kan se den live i elgiganten fields eller glostrup. Billedet så rigtig godt ud, men der varen hd 'feed'.
|
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Den del af deres hjemmeside der er interessant for os hedder: Direkte links LB1 32" og LB1 37-42"
F-Group kunne være et bud. Altså Fona og Electric City. Men de sælger efterhånden LG mange steder, jeg er dog ikke hjemmevandt i København /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
frost2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 103 |
![]() |
||||
Er der slet ingen der har fulgt denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14505& PN=1 tror vi er en hel del der ikke er lige begejstret for denne skærm, og der er ingen hjælp at hente hos LG
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Der er jo altid to sider af en sag. Jeg har talt med LG importøren, der kun har haft ganske få klager over brum på de skærme. Ca. en 4-5 stykker ud af flere tusinde solgte. Jeg skal ikke gøre mig klog på de problemer i oplever. Men hvis i ikke allerede har tilkaldt service, så se at få det gjort. LG siger videre: Ja, både plasma og LCD skærme kan brumme/summe en smule. Men er der berettigede fejl, skal de selvfølgelig løses... Der lader ikke til at der er nogen standard fejl på de modeller, hvorfor det ikke vedrører dette Fælleskøb. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
13112 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||||
Super, et stk. 42'' hermed bestilt
|
|||||
Henrik
|
|||||
![]() |
|||||
Munke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||||
Hej Lars.
Lige et spørgsmål vedr. vægbeslag: Kan det drejes min. +/- 15 grader til hver side? Evt. også lidt op og ned, men ikke afgørende. Link? Mvh. Morten |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |