|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Jeg er da ked af, du føler dig trådt for nær. I mit indlæg forsøgte jeg ihærdigt at signalere, at indlæggene om fejl i LGen virkede fuldstændigt på sin plads. Men åbenbart ikke ihærdigt nok til at undgå - brok Redigeret af nilfri - 14-September-2006 kl. 09:57 |
||
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Hej Lars Det er helt OK. Nu var det jo leverandøren af fælleskøbet som selv valgte at bringe "Trygheds garantien" på banen. Så synes jeg også at det er ok at kommentere det. |
||
![]() |
||
nicba ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Fair enough. Jeg har bestilt et 42" LB1 og har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål. Så med fare for at lyde som en ridset gramofonplade så stillet jeg det lige een gang til:
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er også forvirrende. Men Post Danmark Erhverv - som er den levering der er inluderet i prisen - leverer ikke til etageegendomme (ikke engang til stueplan i en etageegendom). Så levering til etageegendomme sker istedet med Danske Fragtmænd, der koster en del ekstra derfor en tillægspris. Men ingen af de to er forpligtet til at bære TV'et op til 3. sal. Men ofte vil de sikkert gerne tage ved aligevel, hvis der er en som løfter i den anden ende. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
|
Nu er det jo lige op over, men men men..! Der er nu gået så lang tid siden vi bestilte at prisen unægteligt har ændret sig en del. Nu kan dyret (37LB1R) købes til 11.579,00 i DK. Hvad er Justbuyit's kommentar til dette..? /Fromme |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Forskellen på parallel-import (uden LG garanti) kontra det produkt med dansk service og garanti. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
keyser soze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Ja, det kunne være interessant at få en kommentar til dette set i lyset af den lange leveringstid på 37" og 42" modellerne. Men okay... der er jo 14 dages returret, så kan man je evt. bare bestille det et andet sted... Redigeret af keyser soze - 02-Oktober-2006 kl. 12:37 |
||
![]() |
||
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
|
Ifølge Express Delivery A/S parallel-importerer de ikke..! Kigger man på leveringstid ved de fleste danske forhandlere, skriver stort set alle at de forventes på lager d. 4 okt. det kunne da tyde på at de kommer fra samme sending. /Fromme |
||
![]() |
||
Quad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Det var unægteligt et godt tilbud på 37'eren tilbage i august. Nu over en måned senere ser markedet noget anderledes ud, og der kan vel i værste fald gå et par uger endnu, før man sidder og kigger på sagerne ude i stuerne, hvor prisen kan nå at falde yderligere. Sker dette, så er det heldigt at Justbuyit har ry for konkurrencedygtige priser, for så følger de nok tendensen.. Quad
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Fandt følgende på Getmore A/S's hjemmeside. LG giver onsite-service på deres skærme. De sælger 37LB1R til 11.676,- Lyder det også som parallel-import..? /Fromme Redigeret af Fromme - 03-Oktober-2006 kl. 11:43 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja. LG's servicecentre i Danmark hedder Elesco og Powermill /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Alle Status 42LB1 er sendt ud i dag til alle, pånær de af jer som har valgt levering senere. Der er stadig 6 stk. 37LB1 i restordre. LG importøren har fået lovning på dem flere gange, men de er ikke dukket op endnu. Så det må snart være tid at finde en større hammer frem (til at slå nogen oveni hovedet med) I er selvfølgelig velkommen til at afbestille den igen så snart tålmodigheden er sluppet op. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |