recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fælleskøb på Pioneer TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfælleskøb på Pioneer TV

 Besvar Besvar Side  <12345 47>
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 18:23

Oprindeligt skrevet af t0PPy t0PPy skrev:

De ser godt nok spændende ud, men det er da synd at de har droppet versionerne med ekstern tuner.. ..det syns jeg var en ret fed feature i forbindelse med vægmontering.. og det er da også synd at man ikke kan pille højtaleren af.. ..når man nu har et surround anlæg..

Hej!

50" modellerne er da uden højt.-så vidt jeg ved?

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
calo2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 18:49
Er iøvrigt intersseret i 42" model(PDP-4270XD)
Til top
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:28
Hvor sikker er man på at Pioneers indbyggede dvb-t tuner er fremtidssikret til det danske marked.

Jeg har fået oplyst af Panasonic Center i Dronninglund, at panasonic indtil videre har valgt ikke at tilbyde deres plasma skærme med indbygget dvb-t tuner til dk, da Panasonic er usikre på hvad der kommer til at ske.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:38

Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Hvor sikker er man på at Pioneers indbyggede dvb-t tuner er fremtidssikret til det danske marked.

Der findes ikke noget fremtidssikret forbrugerelektronik i dag.

Men det kan bruges til at se DR1, DR2 og TV2 digitalt. Nu og sikkert et pænt stykke ind i fremtiden.

Men det kan næppe bruges til at se TV3 i år 2010, for det vil sansynligvis være udsendt anderledes (som MPEG4 med betalingskort).

Så nej - ingen sikkerheder. Men det er heller ikke sikkert at det TV du køber i år 2010 vil kunne fungere 100% efter de alle standarder som findes i år 2015.

Hjemmets forbrugerelektronik er rykket ind i en ny tidsalder.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
ticker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juli-2006
Status: Offline
Point: 352
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Hvor sikker er man på at Pioneers indbyggede dvb-t tuner er fremtidssikret til det danske marked.

Jeg har fået oplyst af Panasonic Center i Dronninglund, at panasonic indtil videre har valgt ikke at tilbyde deres plasma skærme med indbygget dvb-t tuner til dk, da Panasonic er usikre på hvad der kommer til at ske.


Hvad Panasonic render rundt og tænker er jo sagen uvedkommende og jeg har slet ikke brug for deres bortforklaringer for dårlig planlægning.

Har lige anskaffet en PX600 model med indbygget DVB-T tuner, der er intet i vejen. Kan slet ikke forestille mig at skulle bruge en billig fjernbetjening fra en extern digital tuner istedet for den lækre der følger med TV-et. Og så er det hamrende iriterende at skulle sidde med 2 fjernbetjeninger hele tiden, tre hvis du også har DVD afspiller.

PX600 fjernbetjening er til IDTV så man kan også styre resten af det tilsluttede via HDMI.

KØB MED DVB-T TUNER ! Så kan jeg ikke sige det mere tydeligt, medmindre du ser via Selector eller satelit TV.


Redigeret af ticker - 28-August-2006 kl. 19:55
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:53
Man kunne også købe en universalfjernbetjening  Jeg har dog digital parabol, så jeg klarer mig uden, eftersom jeg kun ser TV2 når der er nyheder...
Til top
ticker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juli-2006
Status: Offline
Point: 352
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af ticker ticker skrev:

Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Hvor sikker er man på at Pioneers indbyggede dvb-t tuner er fremtidssikret til det danske marked.

Jeg har fået oplyst af Panasonic Center i Dronninglund, at panasonic indtil videre har valgt ikke at tilbyde deres plasma skærme med indbygget dvb-t tuner til dk, da Panasonic er usikre på hvad der kommer til at ske.


Hvad Panasonic render rundt og tænker er jo sagen uvedkommende, og jeg har slet ikke brug for deres bortforklaringer for dårlig planlægning.

Har lige anskaffet en PX600 model med indbygget DVB-T tuner, der er intet i vejen. Kan slet ikke forestille mig at skulle bruge en billig fjernbetjening fra en extern digital tuner istedet for den lækre der følger med TV-et. Og så er det hamrende iriterende at skulle sidde med 2 fjernbetjeninger hele tiden, tre hvis du også har DVD afspiller.

PX600 fjernbetjening er til IDTV så man kan også styre resten af det tilsluttede via HDMI.

KØB MED DVB-T TUNER ! Så kan jeg ikke sige det mere tydeligt, medmindre du ser via Selector eller satelit TV.
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
Til top
ticker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juli-2006
Status: Offline
Point: 352
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Man kunne også købe en universalfjernbetjening  Jeg har dog digital parabol, så jeg klarer mig uden, eftersom jeg kun ser TV2 når der er nyheder...


Det kunne man, men har du set betjeningen til PX600 skifter du den ikke ud til noget junk.
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
Til top
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 20:06
Hvad er prisen egentlig for en PX600
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 20:27

Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Skærm og tilbehør (evt. fod, vægbeslag, højtalere etc) OG en ISF kalibrering hos forbrugeren. (Skærmen er jo forberedt til dette). Den ligger da lige til højrebenet Otto .........

Vi arbejder på sagen - I shall return...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af ticker ticker skrev:


Det kunne man, men har du set betjeningen til PX600 skifter du den ikke ud til noget junk.


Jeg så den der følger med til PV60 i dag, og jeg tror jeg magter stadigvæk at bruge min Harmony 525, når jeg en dag får mig såen en plasma fætter...
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

[QUOTE=MikeOne]Skærm og tilbehør (evt. fod, vægbeslag, højtalere etc) OG en ISF kalibrering hos forbrugeren. (Skærmen er jo forberedt til dette). Den ligger da lige til højrebenet Otto .........

Vi arbejder på sagen - I shall return...

[/QUOTE

Nice - Looking forward to hear more ]

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 47>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu