recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fælleskøb på Pioneer TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfælleskøb på Pioneer TV

 Besvar Besvar Side  <1 44454647>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:20

Hej Alle

Antal tilmeldinger:  73

  • 42" = 57
  • 50" = 16

Mere om tilmelding her

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

TJA - så har jeg måske lidt ret i mit tidligere indlæg om at leveringstiden kan blive væsentligt forlænget (kunne se ud som TC nu er ved at trække leveringen ud til medio/ultimo oktober) og vi er stadig kun først i september måned.

Vrøvl. Det har fra starten fremgået af fælleskøbet at leveringsstart forventedes at være omkring 1. oktober. Vi leverer altså hurtigere end forventet, ikke langsommere.


Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Måske bliver fællesindkøbet indhentet af endnu lavere priser.

Det vil jeg se før jeg tror det.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:25

Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:


Det vil sige, at man kan købe et pio Tv hos jer, for 3 forskellige priser inden for den næste måneds tid?
Det synes jeg er underligt.
 

Alternativet er at sætte en kunstigt høj pris, for at indregne risiko for prisændringer, valuta-udsving osv. Der er ikke noget nyt i at vi har svingende priser. Det eneste nye er at det til en vis grænse kan forudses i dette tilfælde.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
toem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-April-2006
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:26
Lad mig først bifalde initiativet fra både recordere.dk og især TC. Jeg syntes det er et kanon tilbud og prisen som TC ellers sælger det til forringer ikke dette tilbud.

Alt det skriveri omkring prisen virker lidt afsporet. Det står jo frit for hvor man ønsker at handle.

Jeg har også et spørgsmål omkring forsendelse. Da jeg bestilte valgte jeg den alm. pakketransport. Anbefaler TC at man betaler lidt mere for en "forsigtig" forsendelse?

Hvis TV'et er beskadiget når det når frem, bliver det vel byttet/repareret?
Til top
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 571
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:27

hej OttoJa, du må have mig meget undskyldt. Jeg ved jo ikke hvordan situationen er i forhold til det fælleskøb af Philips. Jeg reagerer bare på det jeg ser, og for mig lignede det samme situation. Er selvfølgelig glad for at få rabat, men man er vel ikke jyde for ingenting.

Sorry herfra.



Redigeret af Benton - 06-September-2006 kl. 17:29
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:29
Den eneste måde vi finder ud af om det er et godt tilbud (hvilket jeg tror det er) og få denne diskution mht pris stoppet er vel at få et bud fra en anden forhandler! f.eks. labtops.dk. Selvom jeg tror på Otto er han jo lidt indhabil når det gælder om at forsvare prisen. Hvem er det der står for fælleskøb? kunne denne person ikke evt indhente et tilbud!?
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:33

Så,så,pas på blodtrykket.

Der er da ikke noget underligt i at der er nogle som PRØVER at påvirke tingenes udvikling.

Det er da ikke nødvendigvis udtryk for at folk ligefrem er utilfredse,jeg forstår bare ikke helt t.c`s fremgangsmåde her:Havde det været mig der var forhandleren,så havde jeg bestemt ventet med at sætte disse priser på min side.De får jo åbenbart rigeligt at gøre med at kunne lev. til bestillingerne på fæleskøbet-hvorfor så ikke vente med denne "røde klud"?

Når det så er sagt,skal man jo selvfølgelig også huske på de andre fordele der jo er i dette fælleskøb,så som rabat på vægbeslag og ekstra højttalere til 50" modellen.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Det er da ikke nødvendigvis udtryk for at folk ligefrem er utilfredse,jeg forstår bare ikke helt t.c`s fremgangsmåde her:Havde det været mig der var forhandleren,så havde jeg bestemt ventet med at sætte disse priser på min side.De får jo åbenbart rigeligt at gøre med at kunne lev. til bestillingerne på fæleskøbet-hvorfor så ikke vente med denne "røde klud"?

Fordi det ikke ville være fair over for vores "almindelige" kunder. I modsætning til hvad mange her på siden måske forventer, så lever vi ikke af fælleskøb. Vi lever i meget høj grad af at vi har en stor, tilfreds fast kundeskare. Fælleskøbet er en bonus, og giver os nogle muligheder vi ellers ikke kunne have opnået, men jeg vil altså ikke med til at stille vores almindelige kunder ringere, for at gøre fælleskøbs-kunder gladere.

Dét du siger er det samme som at sige: Hvorfor sælger jeg ikke produkt X til en kunstig høj pris i en måned, så jeg kan prale med en særligt stor sparbøf efterfølgende? Dét er der så sandelig også god business i at gøre, men det er ikke ligefrem god forretningsmoral. Hvis du synes det er bedre forretningsmoral at holde en kunstig høj butikspris for at fælleskøbs-kunder skal føle sig lige lidt mere specielle, så kan jeg kun sige at jeg ikke er enig.

Og så beklager jeg hvis min formulering var lidt for aggressiv - men jeg synes bare det er til grin at vi gang på gang skal skældes ud for at sætte priserne for lavt!

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:41

Oprindeligt skrevet af the_rieper the_rieper skrev:

Den eneste måde vi finder ud af om det er et godt tilbud (hvilket jeg tror det er) og få denne diskution mht pris stoppet er vel at få et bud fra en anden forhandler! f.eks. labtops.dk. Selvom jeg tror på Otto er han jo lidt indhabil når det gælder om at forsvare prisen. Hvem er det der står for fælleskøb? kunne denne person ikke evt indhente et tilbud!?

Nej - dette Fælleskøb kører. Varene er bestilt, og tilmeldingerne strømmer ind i et hidtil uset antal.

Så stop nu den ligegyldige debat her - eller flyt snakken til et andet emne. Det har ikke noget med dette Fælleskøb at gøre.

Fælleskøb er et tilbud. Take it - or leave it.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:49

Hej!

Der er vel ikke noget i vejen for at dine "faste kunder" deltager i fæleskøbet?

Fatter stadig ikke at man "tager sådan på vej" over denne diskussion!

Og Lars:Jeg tror ikke at du behøver at blive ved med at fortælle folk at det er et "tilbud"-det er de fleste vist udemærket klar over.

Det er som om at det er TABU at være den mindste smule kritist når vi snakker priser.

Har selv flere gange rost denne pris-var bare lidt overrasket over prisen på T.C`s side......( som en del andre)...det var såmænd det hele!!

Men........UNDSKYLD!!

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
cmglobal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Borup
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:49
angående den der breakin dvd, har skærmen så bedst af at køre lidt lav på farverne i 200 timer med almindelig tv og film kiggeri, eller er det lige så godt at få det overstået på de 24 timer med den dvd??

eller er det præscist det samme om jeg gør det på den ene eller anden måde??
Til top
Bobbas Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:50

Hej Otto, jeg har fået en mail til bestilling af dette fælleskøb og vil i den forbindelse gerne benytte tilbuddet om højtalere, jeg har modtaget en mail fra TC med link til en specialordre - men det fremgår ikke om det er én højtalere eller et sæt (prisen svarer til et sæt). I burde have et link klar til dette tilbud - bare et input....

mvh

Lars

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 44454647>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu