|
|
Besvar ![]() |
Side <1 454647 |
Forfatter | ||
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Enig! Der er 14 dages returret og god service. Otto leverer masser af proffesionelle svar/ indlæg. Der er jo ingen der kan vide hvordan markedet er om en måned. Det kommer nok til at gå hurtigt fremover. |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Udelad bare "nok"-det KOMMER til at gå hurtigt fremover
![]() |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
"eller er det bare mig!?"
NEJ-det er ikke bare dig |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
Irev; Kan kun være enig med dig! kan heller slet ikke forstå denne tone der pludselig er kommet i debatten.. |
||
![]() |
||
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Prøv lige at vende tilbage til starten af dette fælleskøb... Der var alle helt vilde over de gode priser.. Hvad er det lige der sker... Mon ikke man skal passe på at leverandørerne til de FRIVILLIGE fælleskøb bare ender med at give os fingeren.. Ja det ville jeg sku gøre.. Jeg syntes det er super priser og glem så alt det brok.. Ja nu får jeg nok hug.. men op et vist sted med det |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du virker nærmest taknemmelig over at T.C vil sælge dig et tv? Spol lidt tilbage i tråden,så vil du opdage at der ikke er tale om "brok",men blot nogle forespørgsler til nogle priser-that`s it.......men det skal man passe lidt på med |
||
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle VIGTIGT Der er oprettet et nyt emne til debat om Pioneer Fælleskøb. Altså snak om tilbehør, levering, problemer med bestilling og den slags. Fælleskøb af Pioneer 2007 plasma Der er oprettet et andte emne, til de af jer som gerne vil debatere priser: Debat om priser på Pioneer Fælleskøb /Lars PS. Dette emne forbliver lukket - da jeg ikke orker at rydde op i alle de blandede indlæg og sortere dem ud imellem de to nye emner Redigeret af Lars - 06-September-2006 kl. 18:12 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle VIGTIGT Der er oprettet et nyt emne til debat om Pioneer Fælleskøb. Altså snak om tilbehør, levering, problemer med bestilling og den slags. Fælleskøb af Pioneer 2007 plasma Der er oprettet et andte emne, til de af jer som gerne vil debatere priser: Debat om priser på Pioneer Fælleskøb /Lars PS. Dette emne forbliver lukket - da jeg ikke orker at rydde op i alle de blandede indlæg og sortere dem ud imellem de to nye emner |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 454647 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |