|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Jamen, så må jeg jo hellere melde mig, jeg er interesseret i en 720h. /Ole |
||
![]() |
||
Miguel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej Thorvald Jeg er interesseret i en DVR 520.
|
||
Venlig hilsen
Miguel |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hold da op! Samler du på optagere? (jeg synes også at kunne se du bestilte en Sony HX900) Jeg har selv været meget i tvivl 720H kontra HX900 - men satser foreløbig på Sony modellen. Du kan måske lave en sammenligning (hvis du rent faktisk har/vil bestille begge). /Lars |
||
![]() |
||
Jan Jessen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hej Thorvald Har du fået nogle tilbud fra tapeconnection på fælleskøb af 520H/720H ? Da dette ville gøre forskellen på om jeg ville være med til fælleskøb eller ej. Dette er der 2 grunde til, 1. jeg foretrækker den service TC give med 3 års garanti og 2. jeg ville have mulighed for selv at hente maskinen / køre ned og aflevere den igen hvis der skulle være fejl på. Tak for det store arbejde du gør med disse fælleskøb Mvh, Jan |
||
![]() |
||
Miguel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Jeg er sprunget fra Sony bestillingen, og satser i stedet på Pioneer. Så sammenligningen af modellerne kan jeg ikke hjælpe med. |
||
Venlig hilsen
Miguel |
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Vi overvejer i øjeblikket situationen, og afventer tilbud fra leverandører. Jeg vender tilbage senere på ugen med en udmelding. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
Jan Jessen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hej Otto Det lyder rigtig godt håber på at i kan komme med et godt tilbud Mvh, Jan |
||
![]() |
||
kURT N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Hej Thorvald Efter læsning af anmeldelse og indlæg i div. forum har jeg besluttet mig for Pioneer DVR-520, så du må gerne sætte mig på listen for interesseret. Hvis der ikke kommer nok tilmeldinger til 520 vil jeg overveje om jeg skal have en 720. MVH Kurt Nielsen |
||
![]() |
||
Mmus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Jeg vil gerne melde mig som interesseret i DVR-720.
/Morten |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Der er kommet tilbud fra TapeConnection, se: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - liste
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Vil folk gerne have en pris på 720 - ikke-kodefri??
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja tak gerne på både 520/720 /Jan |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |