|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Jeg synes ikke det fremgår om Tape Connections tilbud er på kodefri optagere?!? Men der mangler jo mange tilkendegivelser hvis prisen skal 'derned af'!! /Lars |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Tilbuddet er p.t. hhv. 5695,-/6995,- leveret kodefri, med 3 års garanti. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Jan Jessen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Tak Otto det lyder godt
![]() |
|
![]() |
|
Jan Jessen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej Thorvald, Jeg vil gerne melde mig som interesseret i DVR-520 /Jan |
|
![]() |
|
The Elusive One ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Nu da TapeConnection er kommet med et godt tilbud så melder jeg mig også som interesseret i DVR-720.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Listerne skulle nu være opdaterede (om to minutter).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
kURT N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Thorvald Jeg er på listen med en 520, og vil foretrække tilbudet fra TapeConnections. Skal der bestilles 25 stk. af hver, eller er det samlet 25 stk.? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Begge forhandlere skal have 25 bestillinger på enten 520 eller 720 (eller begge to). Så det duer altså ikke hvis der 20 der vil have 720 og 5, der vil have 520 - i hvert fald ikke p.t.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Websurfer11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Tilbudet ved fælleskøb - det ved jeg nu ikke rigtigt, hvor godt det er, for ved køb af kun 1. stk tilbyder: Burn a Lot lige nu Pioneer DVR 520H til 5795,- kr. Redigeret af Websurfer11 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Websurfer
Ja, de er en smule billigere ved de udenlandske leverandører som f.eks. Burn A Lot (Tysk forhandler). Prisforskellen skyldes at momsen er billigere i Tyskland (16% mod 25% herhjemme). En af ideerne bag fælleskøbene er at kunne købe hos velrenomerede forhandlere herhjemme, til næsten samme pris som de billigste udenlandske forhandlere kan levere til. Det skulle gerne give mere tryghed i købet, samtidig med at vi støtter de danske forhandlere. Det giver samtidig den forskel, at man slipper for at skulle sende apparatet til udlandet i tilfælde af reparation under reklamationsretten. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Websurfer11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Undskyld min udvidenhed - jeg var vist "lidt for hurtigt på aftrækkeren" - for jeg var egentligt ikke klar over at Burn A Lot var tysk forhandler. - set i lyset heraf er fælleskøbets tilbud vist OK. Redigeret af Websurfer11 |
|
![]() |
|
Don_mike ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg melder mig også til. Du må gerne sætte mig på liste. jeg er interesseret i en 720h kodefri. Hilsen Don_Mike |
|
MVH
Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |