|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Dio` ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Yeah - vi stod og skulle bruge den nu og her, så måtte slippe 15000 i Laserdisken tror jeg det var.
Ærgerligt da 11500 jo er en hel del mindre ![]() Men oh well, tilgengæld får vi den leveret i dag ![]() Kunne virkelig godt tænke mig en til privaten, men selv om 11500 er billigt er det mange penge.. Har lige købt en Sony HS50. Man skulle være rig skulle man ![]() |
|
![]() |
|
Gomi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Hvad endte dette med, jeg er stadig interesseret! MVH |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Thoams(?),
Jeg tror løbet er kørt. Der var deadline på tilmeldinger til fælleskøbet d. 24/1(!). Så vidt jeg ved er de der er tilmeldt fælles-købet blevet informeret per Privat Besked (PB). For at deltage i fælleskøbene skal man tilmelde sig og optræde på listen over interessede (det kan jeg ikke se at du har gjort). Det hele skete i tråden Fællesindkøb Pioneer DVR-920 - tilmelding /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Gomi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Navnet er Thomas, rammer altid forkert på tastaturet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |