|
Fælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD |
Besvar | Side <12345 76> |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 12-Juli-2007 kl. 19:34 | |
Du skulle tage at læse den sidste side i denne tråd. Især det første indlæg. Hvis man forventer at finde et TV der er bedre end et 8G fra Pioneer, så bliver man skuffet... |
||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Sendt: 12-Juli-2007 kl. 19:39 | |
608 til mig - eller hvad den nu kommer til at hedde
|
||
Sjaki
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 14 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 10:31 | |
Nej, du er bestemt ikke den eneste, der har eksplosionsfare !! Jeg er dog meget spændt på at se, hvad der sker indenfor forhåbentlig kort tid. For det første har vi ikke set priser på www.hifipriser.dk endnu, men spørgsmålet er hvor interessant det kan blive, fordi svenskerne www.prisjakt.se som udgangspunkt allerede ligger langt under de danske priser. Dog er de ikke begyndt at konkurrere på prisen endnu. Hvis de svenske priser bliver konkurreret indbyrdes og i forvejen ligger 15-20% under danske priser pga. den svenske lire skal der en meget god pris på et fælleskøb, for at kunne være med. Når det så er sagt (og jeg lyder som en rigtig gnier) så er jeg faktisk villig til at betale lidt ekstra for at handle herhjemme og meget gerne via et fælleskøb. Lad os se, hvad et fælleskøb kan skaffe af priser og leveringssituation !! De gjorde det jo meget godt i Norge (dog kender jeg ikke udgangspunktet / vejl. pris i Norge) Jeg skal (bemærk skal) eje en 5080XA !! Er også interesseret i HD-Recordere fra Pioneer, hvis det kommer med. Venlig hilsen, Sjaki P.S. Hvis jeg stadig var radio-handler og solgte Pioneer, ville jeg være godt sur i skralden over prisforskellen mellem Danmark og Sverige. Hvordan skal den forklares ???
|
||
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 10:57 | |
den bemærkning ser jeg simpelthen bort fra - du ligger ikke inde med et tv som har tydelige fejl og som TC og pioneer ikke ønsker at lave....der findes MANGE eksempler på at de ikke lever op til deres ansvar...jeg har selv et pio skærm og ja design og billede er flot - faktisk super flot men servicen via dette fælleskøb har været lige nul! Jeg vil klart også foreslå at vente et par måneder og se om denne version er bedre end den sidste 7. som i nogle tilfælde var perfekt men også i andre tilfælde var LANGT fra perfekt. Problemet lå primært hos 42' skærmene. Men det er jo op til folk selv at bestemme - hvis jeg var mulig køber ville jeg bare lytte til de erfaringer vi andre som har gjort frem til nu mht. fælleskøbet hos TC sidste år - og pioneer's efterfølgende "service" til kunderne.......ønsker man ikke at tage ved lære af dem, ja så kør på og køb - forhåbentlig får de så en af de skærme som der ikke er noget galt med for i modsat fald er de fuck som flere af os andre. God weekend |
||
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 10:58 | |
enig! |
||
khansen
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 11:01 | |
dette medie er vel netop til at komme med erfaringer for nye købere og råde og vejlede......nye købere kender jo ikke pr. deff. til problemet og det er da vigtig de bliver gjort opmærksom på det - så kan de jo selv vælge - vi er vel til for at hjælpe hinanden og ikke det modsatte? Hvis jeg stod og skulle købe en 50' villle jeg klart købe men hvis det var en 42' ville jeg afvente og køre nogle erfaringer først.....mit råd.....
|
||
khansen
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 12:06 | |
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 12:11 | |
Eftersom jeg har et PX60 med til tider tydelig 'slange-ficering', så tillader jeg mig at sige, at du tager temmelig meget fejl (selvom jeg selvfølgelig ikke regner med, at Pioneer skulle gidde have noget at gøre med mit TV ). Jeg har dog lært at se igennem fingre med det, og fokusere på hvad der er godt ved TV'et, i stedet for at fokusere på den ene lille hage. Det er der mange herinde, der godt kunne tage ved lære af. Både Pioneer og Panasonic ejere. Redigeret af Naiera - 13-Juli-2007 kl. 12:11 |
||
khansen
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 12:24 | |
nu skal jeg ikke kunne sige hvor meget det du nævner er i forhold til mig....og som der også er sagt skal vi ikke diskutere det her ønsker blot at folk skal være obs på den behandling vi har fået med vores 42' pioneer skærme. Min fejl kommer ikke til tider men er der hele tiden (har set et tv som havde det lidt og ja her kunne jeg også godt leve med det men mit er MEGET tydelig hele tiden og her er det den dårlige serive fra TC kommer ind...måske pioneer ville gøre noget ved det hvis blot TC ville lade være med at skære alle over en kam og sige problemet ikke findes fordi ét ikke havde det vilde). Så for søren så fik jeg alligvel skrevet for meget....beklager .....men lad nu det ligge....man skal blot vide hvad man går ind til....og ja pioneer er som udgangspunkt super fedt!!! |
||
mstoft
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 16:20 | |
At der førhen har været et enkelt tilfælde af fejl på en Pioneer skærm og at TC ikke har ydet forventet service, bør ikke afskrække nogle fra at deltage i et nyt fælleskøb af en helt anden skærm! Selvf. med den undtagelse at TC mod forventning bliver leverandør til dette fælleskøb
Tag en dyb indåndning og lad os håbe på nogle rigtig gode priser, så vi hver især kan få markedets bedste TV hjem på værelset eller i stuen. Giv los. |
||
Smurf
Super bruger Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 19:06 | |
Er jeg den eneste der tænker ok 14 dages returret? Hvis man får en skærm der ikke lever op til det man ønsker så må man jo få det fragtet retur til sælgeren (ja fragten er så for egen regning men de 500 kr er så givet godt ud, hvis de ikke er til at hugge og stikke i) og få pengene retur inden de er gået. Den kan de no matter what ikke løbe fra (forpligtelsen).
Det kræver så man meget hurtigt får reageret og informeret sælger om at man agter at gøre det. Udover det er der jo dybt beklageligt med fejl på de skærme, for dem der har oplevet det, men er der rent faktisk nogen der har gået til forbrugerstyrelsen for at få afklaret om fejlen er væsenlig nok til de rent faktisk skal lave den (for det er jo der en sådan strid skulle afgøres) :) ? Redigeret af Smurf - 13-Juli-2007 kl. 19:07 |
||
Naiera
Sendt: 13-Juli-2007 kl. 19:33 | |
Ja, den er vi også andre der har prøvet at lufte, men den præller af på skygge-folket, da de først blev opmærksomme på problemet efter der var blevet lavet larm om det blandt andet herinde. Ligesom med slangerne på Panasonic. |
||
Besvar | Side <12345 76> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |