recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD

 Besvar Besvar Side  <12345 76>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 20:13

Hvis nogen er klar til at deltage i fælleskøb fra KrishAV i UK, så skriv mig lige en post-besked hurtigst muligt.

Vi er pt _formentligt_ 2 der er interesseret i Pioneer 508XD

Jeg søger andre der også er interesseret i 508XD. Aftalen lyder bl.a. på skærmen sendt til den enkeltes bopæl.

Nærmere detaljer vil jeg oplyse om, hvis Du er interesseret.

Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Demon_R32 Demon_R32 skrev:

nogen der har en mail adr til kontakt person hos krishAV


KrishAV [sales@krishav.co.uk]

de svarer ret så hurtigt, har fået svar på mine relativt lange mails indenfor 1 time.
Til top
Demon_R32 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 22:41
nogen der har en mail adr til kontakt person hos krishAV
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2008 kl. 21:40

edit/



Redigeret af nsane206 - 27-Januar-2008 kl. 14:38
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 22:10
Tak for den beskrivende information
Til top
stson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

stson,

Hvor lang tid gik der fra du havde foretaget betalingerne, til du modtog skærmen? Hvordan foregik det? Fik du at vide et bestemt tidspunkt du skulle være hjemme på? evt blev ringet op eller hvordan?

I mit tilfælde foregik al dialog med KrishAV via mail.

Jeg scannede forsiden af mit Visa og MasterCard samt sygesikringsbevis, og sendte disse sammen med en mail hvori jeg beskrev det jeg ønskede at få leveret.

Der gik en uge fra jeg sendte mail'en med mine kort-data til krishAV, til jeg modtog skærmen. (Det skal bemærkes, at på det tidspunkt jeg købte, var skærmen på lager i London)

Forud var gået en del mail-skriveri frem og tilbage, for at finde den endelige pris, da jeg også ønskede at købe de matchende højttalere og vægbeslaget.

Men alt i alt var det en fuldstændig smertefrit forløb, og som nævnt før - Serivce og behandlingen var fuldstændig i top!

Datoen for skærmens levering blev fortalt mig af John fra KrishAV, men da han heller ikke kendte IAT's bestemmelser vedr. levering uden for storkøbenhavn, gik der lidt ged i det, hvorfor jeg fik et økonomisk afslag på leveringen, imod at jeg selv hentede skærmen hos IAT.

Hvis jeg var dig, ville jeg undersøge med IAT hvordan og hvorledes det ligger med din adresse - Med mindre selvfølgelig at du er med i en "bulk" levering, som mange andre har gjort det, og selv henter skærmen i Brøndby.

Held og lykke med handlen

vh

Stson

 



Redigeret af stson - 13-Januar-2008 kl. 21:18
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 19:04

hvilken garanti giver Krish-AV ? 1år eller

cheers og må punden falde.. enu mere :)

Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:43

stson,

Hvor lang tid gik der fra du havde foretaget betalingerne, til du modtog skærmen? Hvordan foregik det? Fik du at vide et bestemt tidspunkt du skulle være hjemme på? evt blev ringet op eller hvordan?

Til top
stson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Hej gutter,

Jeg er selv varsom med at benytte alm bankoverførsel - netop pga. man står skidt stillet, hvis der mod forventning skulle opstå problemer.

Jeg har læst meget godt om Krishav, og ved folk herinde har fået en kanon behandling. I tilfældet med Krishav, ville jeg være mindre bange for at overføre pengene direkte til ham.

Men det er nok klogest at benytte Visa/DK op til 20K og så Mastercard for resten. Stson, blev beløbet trukket fra hhv. Visa/DK og Mastercard med samme valutakurs... selvfølgelig korregeret for udsving mellem betalingerne ?

lahan, jeg er bekendt med risikoen ved overførsel, men takker alligevel for påmindelsen. Og ja, kender godt til Alfaview-sagen. Stakkels de der har betalt og aldrig får skærmen. Uanset om man kan bære tabet, så er det lige surt for de det går ud over.

Ja, det var samme kurs i begge tilfælde!!

vh

Stson

Til top
justme, Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 256
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:24
For satan hvor er det bare rocker billigt mand. Jeg har ikke læst tråden igennem, men hvad ligger fragt priser på, fra england?

Og er det sikkert mht. fragt, garanti osv., at bestille ved Kris?

Og hvad med tunere i tv'et - De passer fint til det danske markede?




Redigeret af justme, - 13-Januar-2008 kl. 15:25
sss
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 13:19

Det originale Pioneer beslag PDK-WM02 koster 149 + 18 EUR når det er fra udlandet. Dvs 167 EUR og det er desværre ved forudbetaling.

Hvis nogen skulle være interesserede.

Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 13:15

Hej gutter,

Jeg er selv varsom med at benytte alm bankoverførsel - netop pga. man står skidt stillet, hvis der mod forventning skulle opstå problemer.

Jeg har læst meget godt om Krishav, og ved folk herinde har fået en kanon behandling. I tilfældet med Krishav, ville jeg være mindre bange for at overføre pengene direkte til ham.

Men det er nok klogest at benytte Visa/DK op til 20K og så Mastercard for resten. Stson, blev beløbet trukket fra hhv. Visa/DK og Mastercard med samme valutakurs... selvfølgelig korregeret for udsving mellem betalingerne ?

lahan, jeg er bekendt med risikoen ved overførsel, men takker alligevel for påmindelsen. Og ja, kender godt til Alfaview-sagen. Stakkels de der har betalt og aldrig får skærmen. Uanset om man kan bære tabet, så er det lige surt for de det går ud over.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 76>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu