|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Men det korte af det lange er, efter min mening, at såfremt Fælleskøb fortsat skal være et attraktivt og i mine øjne meget troværdigt sted at handle skal der informeres meget mere klart end der har været i dette tilfælde.
Det burde ikke komme som en overraskelse at returret err et punkt, der betyder en del for mange potentielle købere. Redigeret af thor-thor - 08-Marts-2010 kl. 00:06 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg vil ikke udtale mig om hvorvidt det juridisk set er fjernsalg eller ej, det var bare en konstatering af at det er bestillingsformen og ikke betalingsformen der er afgørende, ikke et argument for det ene eller det andet.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() |
|
Jo, men nu er recordere.dk jo kun en mellemmand, så det kan lige så godt være denne her der gælder:
Citat fra forbrug.dk: Det er fjernsalg:
Det er ikke fjernsalg:
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Skal sådanne en mellemmands involvering vægtes? det betyder jo bare at når man vil slippe for visse rettigheder, så skal man bede andre annoncere ens varesalg? Her må det jo i den sidste ende være "modtageren" af bestillingen som er vigtig?og hvis der så nævnes at recordere.dk står som mellemmand og bestiller varen for forum brugeren, så er det jo lige pludselig recordere.dk som er sælger / formidler salget?
Nå, men det er jo disse spørgsmål som rejses og skaber tvivlsspørgsmål det er jo næsten som at finde et hul i skatteloven så man ikke betaler mere skat.. |
||
![]() |
||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Expert er ganske bevidst om det tilbud der er fremsat her på Recordere,
og derfor næppe specielt overrasket over at modtage vores ordre når
butikken åbnes. Expert er den der frivilligt har fremsat tilbuddet, er
sælgeren samt klar over at ordrene indløber fra en internetportal. Altså må disse handler være ensbetydende med 14 dages returret, hvilket selvsagt gælder alle Fælleskøb.
Hey - nu er det jo min bank der modtager min løn, og derfor også banken der må betale min skat ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
For mig at se er det klart at det er fjernhandel, se http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Ehandel/ehandelogfjernsalg
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
vedr. expert og deres handelsvilkår...
Hvis nu, tilfældet er, at folk stoler på trustpilot.dk , så skulle man måske se på at expert.dk vægtning er 23% og at de ikke er særlig flinke til at ombytte nye defekte tv men kun sende til rep.
er det rigtig, så kan man tage den med i overvejelserne når man betaler ved bankoverførsel. Så udover tabet af returretten fordi de kalder sig "butik", så kan man ende med at sidde og se på en væg uden tv , da tv er til rep i flere uger uden ombytning, selvom i lige havde købt det.
heriblandt,
Tab af kontrast (pana problemet)
særlig brummen som alligevel høres (måske bare nogen med særlig hørelse, hvem ved) pixel fejl. osv.. Redigeret af pendec - 08-Marts-2010 kl. 08:49 |
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle gå public omkring det her, men besluttede at gøre det - i denne tråd, og ikke fælleskøb-tråden - det burde der vel ikke være noget galt i.
Jeg kan oplyse at for de, der synes 14 dages returret er vigtig, sælger PP Radio 42" G20E for 8.100,- inkl. levering
![]() |
||
![]() |
||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Det kan gøres billigere hos en anden god forhandler http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=21838 ![]() |
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
Ah, og i mit gamle lokalområde endda. Sjovt, jeg var inde på hjemmesiden tidligere i dag, der stod det til 8995,-. Måske er der en internet-handel side og en butiksside? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |