|
Fluer igenigen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mit nuværende tv er købt i elgiganten
Og som bromberg skrev så er det trist at man skal rose en butik fordi de følger loven Men omvendt rart at man kan slappe af hvis man sku være en af de uheldige som får besøg af tordenfluer Mvh Michael |
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
tror jeg jeg vil lade det ligge et par uger for at se om jeg kan abstrahere fra den.hvis den stadig generer mig, så får Power lov at behandle sagen, forhåbentlig uden for meget ballade.......
Redigeret af ridderdk - 24-Juli-2018 kl. 10:45 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
"Jeg er fluen - jeg har vinger på" Det KAN VÆRE, de falder ned i bunden af skærmen, over tid. Husker, at jeg havde en computer, hvor der også var kommet tordenfluer ind. En Acer Travelmate 5600. Efter nogen tid, var de forsvundet, og jeg tror, de netop var lige så stille drysset ned, da de pludselig ikke var at se mere
|
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Det er da virkelig at underminer vores lov om 2 års reklamationsret. Power står allerede at og gnider sig i hænderne over at dette sker. |
||
![]() |
||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
|
Ja enig . Power syntes det er fantastisk hvis folk hopper på deres søforklaring.
Der er jo en grund til at der er et regelsæt netop fordi der er nogle butikker som syntes at de er hævet over loven . Mvh Michael
Redigeret af Basto - 24-Juli-2018 kl. 19:23 |
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
Har alligevel bestemt mig for at reklamere, kan slet ikke abstrahere for den skod flue!
Har svaret Power: Hej
Tak for svar Det er sælgers ansvar at undersøge varen samt sørge for det videre forløb med eventuel indblanding af producent. Min rolle er at reklamere overfor sælgeren, det er hermed gjort. Læs eventuelt her: Redigeret af ridderdk - 24-Juli-2018 kl. 19:57 |
||
![]() |
||
|
Tak for link Michael, den er læst og den hænger vist også lidt hen i det uvisse :-) Til gengæld har jeg efter mail fra Power, sendt en mail til Sony DK. Deres svar var som forventet: Tordenfluer er IKKE dækket af garantien, men de kan tilbyde at lade service center gruppen hente det med henblik på reparation, men jeg kommer selv til at betale minimum 500,- hvis jeg ikke vil betale hvad det derudover koster at få fjernet fluen! Derfor sendte jeg Sony's svar til Power og fortalte jeg fastholder min reklamation overfor dem. Power virker mere imødekommende nu, og vil nu tage sagen herfra med Sony. Så jo, det er muligt det i nogle tilfælde er hurtigere at springe sælgeren over, men så skal sagen jo nok være så oplagt at producenten ikke vil unddrage sig ansvaret.... |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
Der er jo forskel på reklamationsret og garenti. Sælger er forpligtet til 2 års reklamationsret. Producenten kan yde garenti, men det er ikke det samme som reklamationsret
|
||
![]() |
||
|
Nej, enig Hvem påstår andet?
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
|
Det er da kun god service hvis en producent har direkte support overfor kunden som eks. eksemplet med Dell? Vil da være tosset forhandler ikke gøre kunden opmærksom på deres servicesag kan klares på en bedre og nemmere måde for alle partner
![]() |
||
![]() |
||
|
Vil anbefale at insistere på kontakten skal være med sælger.
Det er min erfaring, efter Sony skriftligt har meddelt mig garantien ikke dækker torden fluer gik jeg tilbage til Power og bibeholdt min reklamation overfor dem. Power har så haft al kommunikation med Sony, og i dag fik jeg besked fra Sony, at de vil bytte mit TV med et tilsvarende. Er glad for Power har håndteret sagen .
|
||
![]() |
||
|
Sådan .. nu er er efterårets tv hygge reddet
![]() Dejligt at de overholder reglerne , men igen blev det bevist at forbrugeren ikke skal give op ( når forbrugeren har ret ) Mvh Michael
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |