|
Flytte iPhone til en anden iPhone? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Når jeg laver sikkerhedskopi i iTunes, gemmer den så også noter? Når jeg har lavet sikkerhedskopien i iTunes, er det så sikkert at slette alt på telefonen, selvom sikkerhedskopien endnu ikke er overført til den anden telefon? (Jeg har nemlig ikke det originale simkort her). Og så kan jeg altid senere overføre sikkerhedskopien til den anden telefon?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
JA
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Lyder som et "ja" til det hele i min post fra 21. januar...
![]() ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Der er noget jeg ikke kan forstå. iTunes har sikkerhedskopier af de to søstres iPhones - men den har ikke (tilsyneladende) den sikkerhedskopi som jeg lavede af min kones iPhone. Hvorfor ikke?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Ok - jeg besluttede at oprette telefonen som en ny iPhone. Telia sagde:
"Jeg har låst telefonen op. Det du
skal gøre nu, er at slutte telefonen til en computer og åbne iTunes -
derefter skal telefonen gendannes. Når du trykker på knappen 'Gendan' så
spørger iTunes automatisk, om du gerne vil lave en sikkerhedskopi.
Dette skal du svare ja til, hvis du gerne vil beholde den data, der er
på telefonen. Efter den er gendannet, så kan du bruge alle SIM kort i
den." Og mit svar er så nu: "Det ser altså ikke ud til at virke. Når jeg har gjort som du
siger, skifter jeg Telia simkortet ud med Lebara simkortet, så er
der ikke noget signal og iTunes vil ikke kendes ved telefonen." Hvorfor er det så besværligt at sim-unlocke iPhone? |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |