|
Folie på højtalere! |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan muligvis slippe med 500 kroner pr. flade Hvis du ikke kender en, og at det skal være gjort ordentligt. Det er ihvertfald min erfaring hvis man indregner arbejdsløn, forarbejde og efterbehandling. Har du en højttaler skal du jo ikke have malet dine enheder og ej heller dine terminaler. En dør er noget helt andet; bare pil låsen ud og så skal man bare give den gas. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
Brugeren Larxox herindefra har selv prøvet at sætte det på en subwoofer, og det kom virkelig til at se ud som om den var kommet sådan fra fabrikken. Ihvertfald bør du spendere de 50 kroner og en formiddag på at forsøge dig ad inden du betaler mange penge for at få andre til at gøre det for dig. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
Silvan løsningen kan ikke anbefales, har netop afprøvet den i weekenden.
Det bliver pænt nok, men folien er ikke særlig stærk/modstands dygtig, så er ret sikker på at det hurtigt bliver grimt. Jeg benyttede en mat hvid folie. |
||
![]() |
||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
|
okay.. det er da skod.Var det bare et spørgsmål om kvaliteten på folien? hvordan gik det med at få det på??
|
||
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
|
okay det er da rat at vide. jamen så er du jo manden som skal hjælpe mig med at beklæde mine højtallere?? he he
|
||
|
||
![]() |
||
|
hvad er det for nogle højttalere du skal have beklædt ?
Iøvrigt et fedt tv du har
![]() |
||
![]() |
||
|
Det er pioneer s-3ex modellen.. jeg har bestilt dem i lys træ med henblik på at få lagt folie på det stykke som er træ lakeret. jeg vil så beholde det sorte pianolak front.. så de er sorte og hvide.. et lidt vildt projekt.. håber det kan lade sig gøre.. Det er med center højtallere og baghøjtallere.
ja jeg fik lige et tv i hvid. et var svært at få fat i men det lykkedes efter 3 måneder...
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror det er sådan noget folie som på denne side der skal benyttes. Bemærk det kan ikke fjernes igen uden en varme pistol.
s.3ex ser spændene ud, det vil være et stort arbejde at gøre det selv. Ja undre mig ikke du skulle vente 3 mdr, jeg snuppede nemlig det sidste AW tv i DK, inden de røg i rest order. ![]() |
||
![]() |
||
|
ja det bliver et stort arbejde.. jeg vil bare ikke ødelægge den originale lak indenunder folien.. ved du om den tager skade.. min svoger som er tømre, siger at den ikke tager skade da lakken og folien har et forskellige smelte punkter. Nu hvor man bruger varmepistol.. ved ikke om det er forklaret ordentlig men håber at du forstår..
ja jeg var heldig at få en hvid.. troede også det var umuligt.. Redigeret af Thomaszulu - 22-December-2009 kl. 20:57 |
||
|
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
|
Varmepistoler til fjernelse af folie, er et vidt begreb - det er slet ikke nødvendigt med de store varmepistoler man bruger til eks at fjerne gl. maling med - konens HÅRTØRRER er rigeligt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |