|
Fona i økonomisk krise! |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
CD'en er debatteret i andre debattråde - CD'en dør ikke... Lad holde os til essensen vedr. Fona. |
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jo for fanden da heller ikke det om cd´n der uddør der er essencen! Jeg skriver om hvorfor Fona er ved at uddø! Og EEN af grundene er cd´n... og så er der ALLE de andre årsager. Tror du ikke at DU skulle læse hele indlægger i stedet for at plukke ud!?! |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo jeg betaler gerne for ekstra service af en god og troværdig - og ikke mindst en fysisk forhandler- og benytter dem i langt de fleste tilfælde. Okay er det en dims til under en tusse så vælger jeg det billigste på nettet
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja ja, det er jo fint Hother. Så er der én ;-) Jeg skrev også "de fleste"... |
|||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hother: var det derfor du købte dine tidligere hovedtelefoner på nettet ?
|
|||
Tektronix
Super bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Citat Tonice25: Jeg har aldrig oplevet at Elgiganten henviser til andre butikker, hvis de ikke selv kan yde en service.
Ja det står så i skarp kontrast til at jeg flere gange er blevet henvist til det helt rigtige sted når de ikke selv kunne yde den service. Blandt andet omkring reservedele og specielle kabler. |
|||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror bare det her Elektronik har fået en lidt lavere status.
Førhen skulle man helst til "Radiomanden" som kunne rådgive alle de uvidende i køb og brug af div. produkter. Det tog han sig jo selvfølgelig godt betalt for. Tiderne er skiftet det betyder ikke noget længere. Vi har god forbrugerbeskyttelse her i landet og er stort set sikret uanset, hvilken butik vi køber vores varer i. Derudover er det nok ikke så svært at købe et TV eller et stereo anlæg mere. (Jeg kender ikke nogen der har købt et stereo anlæg de sidste 10 år). Fona de dør og, hvorfor de ansatte skal gå ned i løn fordi de blot har 20 mio i underskud forstår jeg ikke. Ejerne må jo dække det underskud, hvis de ønsker at køre videre med butikken. |
|||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder lidt utroligt - det handler nok lidt om hvilken lokal Elgiganten det er? For Elgigantens hotline på internettet, de har altså ikke altid nogle klare svar via mail - jeg ved også, at det telefonisk kan give problemer. |
|||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu kan lidt lyde som de vise sten i generel elektronikviden - derudover kan internettet for nogle være lidt af en jungle af viden inden køb. - Men du har da ret i, at det nok ikke i de fleste tilfælde giver nogle problemer ved køb af tv og stereoanlæg. Problemet er specifikt at nogle butikshjemmesider kan være mangelfuld eller forkerte vedr. fakta - jeg har enkelte gange kontaktet butikker, hvis jeg var i tvivl. Nu er 20 mio. i underskud vel også en del? At de ansatte i Fona så skal bøde for det via deres løn, det er nok ikke det bedste? Og som før nævnt: Hvorfor så udvide eller skifte lokaler, hvis økonomien p.t. er dårlig? |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad bygger du den uddtalelse på? Jeg ser ingen lav status. Det kan stadigvæk svare sig at gå til Fagmanden og få råd inden køb, hvis man ikke er hjemme i teknikken. Det har aldrig været sværere at købe TV og anlæg, end det er nu. Tidligere skulle man kun beslutte hvor stort billedrøret skulle være. Og stereo anlægget var det prisen der bestemte hvad man fik med hjem. Fona lever videre hvis Dixons vil. |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan er det jo. Nogle butikker kan få det til at løbe rundt; andre kan ikke.
Jeg tror ikke jeg har lagt en eneste krone hos dem. |
|||
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den har jeg også prøvet mere end 1 sted ... sjovt nok i Fona. I Elgiganten vidste de da (både i IT og R/TV) hvad jeg talte om om end de ikke var lagerførende på displayport kabler :) men det er vel et generelt symptom på, at vi alle forventer super service kombineret med lave priser ... og DET hænger jo ikke sammen. groft sagt kan man vel sige, special butikker (højere priser og service) eller online handel. den her gråzone som Elgiganten/Fona dækker over tror jeg på længere sigt er død. |
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |