|
Fona i økonomisk krise! |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så dem der mener, at Fona og Elgiganten er hverken fugl eller fisk, der er det altså de butikker der dør på kort sigt - mens de små specialbutikker de får måske nyt fokus?
Men jeg mener, at netbutikker med elektronik, de skal have fokus på sortiment og omtale af varer - samt styrkelse af kundeservice, hvis de ender med at vinde? Uanset hvor prisbevidst man er og baggrundsviden man har, så er det altid en fordel at se visse produkter, inden man køber. Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 19:24 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo ikke noget problem hvis man ved hvad man skal have. Og hvis man IKKE ved det, er Fona det sidste sted man går hen.
Har en STB på vej fra AV-Connection, 200kr sparet ift butikspris.. |
||
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
|
En mailkorrespondance inden køb endte alligevel med at være et fejlkøb til knapt 300 kr. - men nu er de nogle år siden, måske jeg skulle prøve igen hos AV_Connection? |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu hedder tråden godt nok Fona, men Elgiganten bliver alligevel nævnt en del, og fra de fleste som en butik uden "god service".
Det er jeg lodret uenig i! Jeg har smidt en del tusinde kroner i både software, hardware (til PC osv), kameraer, telefoner og hårde hvidevarer og jeg har også haft problemer med noget af det, og på intet tidspunkt har der været problemer med at få butikken til at servicere mine problemer. Telefoner har jeg fået prisforskelle fra onlinetilbud til butikspriser refunderet, defekt navigation blev ombyttet, og jeg blev sputgt om ikke jeg lige skulle låne en i mellemtiden osv. osv. Jeg kan ikke se at Elgiganten skulle have problemer med servicen, og heller ikke vejledningen i butikken.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm... for nogle års mødte jeg op i en Elgiganten butik og spurgte om en printer til deres internetpris. Det kunne der IKKE være tale om, jeg skulle hoste op med cirka 300 kr. mere. Så var det godt, at man kunne finde en anden butik!
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg godt nok aldrig jeg har oplevet - når jeg har spurgt ind til det, har jeg aldrig fået et negativt svar tilbage. Jeg har dog været ude for at lytte til en medarbejder binde en kunde "en røver" på ærmet, bl.a. om udskiftning af harddisk i en PS3 (for at sælge en dyrere model går jeg ud fra), og sådanne historier kan man sikkert finde i stort set alle butikker, billige som dyrere - jeg har oplevet lignende i andre butikker... Derfor mener jeg også det er svært at inddrage f.eks. Elgigantens serviceniveau som en faktor i Fonas økonomiske problemer, I alle butikker vil man have oplevet forskellige grader af service, alt efter hvilken medarbejder man har talt med, og mange gange sikkert også alt efter hvordan man har grebet situationen an selv! |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det gjorde du så.
Hele ideen med internetpris er jo at det kun er på nettet man kan købe til denne pris.
Man kan bare bestille og afhente i butik........
|
||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mufti, visse butikker er til at tale med vedr. netpriser - hvis du har nærlæst zulfos indlæg, vil du se at det passer.
Men som nævnt, jeg havde en dårlig oplevelse med at møde op i en Elgiganten butik vedr. en printer - det har dog ikke forhindret mig i at købe noget hos Elgiganten på internettet Jeg vil dog helst købe noget hos Fona. |
||
alpha10
Bruger Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har altid kunne få den bedste pris i El-giganten, Fona vil aldrig matche priser med nogen som helst, det bliver deres død en dag :)
|
||
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
|
At prutte om prisen hos Elgiganten? |
||
zulfo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske ikke prutte, men i det mindste få samme pris i butikken, som på deres netshop.
|
||
Lars B
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |