|
Fona i økonomisk krise! |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
alpha10
Bruger Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ, ikke prutte, men få dem til at matche deres egen internetpris, samt andre forretninger de sammenligner sig med, har aldrig haft problemer. Fona vil ikke matche andres priser.
|
|
Frankieboy1980
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Vi er sælgere og ikke teknikere"
Så skal de ikke sælge radio/tv, de er nødt til at vide noget om det de sælger. Med hensyn til Elgigantens service har jeg ikke været skuffet når noget er gået i stykker og nogle af sælgerne ved faktisk noget om det de sælger. Det gælder for afdelingen i Kolding. |
|
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det citat med "Vi er sælgere og ikke teknikere" også tager ud af en sammenhæng. Kan huske jeg læste citatet i en tråd herinde hvor det handlede om at Fona insisterede på at sende en bærbar til service, fordi ham i butikken ikke vidste hvad fejlen var. Det er vel også fair nok af Fona.
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.youtube.com/watch?v=b8S9PXCZih4 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
micker
Super bruger Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan sagtens prutte om prisen i elgiganten. Når det handler om tv plejer de bare at sige at der kun er Grundig tv de kan lave billigere. Jeg skulle ud og købe en vaskemaskine i elmutanten, så siger sælgeren at jeg skulle vælge en anden og bedre model end den jeg havde kigget på, den ville han kunne lave til 2800, interessant siger jeg, hvor meget koster den da normalt? 5500 kr, svare han. Så en vaskemaskine til halv pris inden man selv begynder at snakke om pris, er da meget fair.
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Når Elgiganten på internettet har slagtilbud, så er de ligeså hurtig væk inden jeg har nået at taste kortnummer ind!
- Som f.eks. i går onsdag 9. oktober, hvor de havde Samsung 10.1" Galaxy Tab 2 16GB Wifi + 3G til 1.999,- kr. - Fanget lidt blinde kan jeg godt tænke, at det er vist lidt for billigt? Som for nogle år siden, det var vist billedrørstv, Bilka/AZ annoncerede med billige Panasonic tv, og det blev standset af Panasonic selv. Når Fona en sjælden gang har et slagtilbud på internettet, så er det noget de reelt har i den lokale butik - selvom det dog lokalt set også bærer betegnelsen: Søndagstilbud - herefter er det bare at reserve sit tv og hente det! |
|
Bruger udmeldt 30
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er Fona dog ikke et Samsung-center - men nogle af deres butikker, har en større andel af Samsung-tv, så man skal kigge godt efter for at finde de andre mærker.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
De tjener mere på de dyrere model. Jeg har været ude for det samme, og ville ha haft en Bosch til 1800kr, men endtemed en Gorenje til 3100kr |
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |