recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbedre antennesignal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbedre antennesignal

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 16:35
Nu har de da fundet ud af at det er deres skyld, men de kan ikke love at det bliver lavet i hverken den her uge eller næste. Så det er igang med at skifte udbyder.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Nu har de da fundet ud af at det er deres skyld, men de kan ikke love at det bliver lavet i hverken den her uge eller næste. Så det er igang med at skifte udbyder.
Du tror da ikke, at en ny udbyder gør det hurtigere? Det er jo snart jul, så bliver der nok ikke lavet så meget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 17:26
Selvfølgelig gør de det. Skifter til Fullrate som udbyder på kobber og ikke fiber. Uanset om det er jul eller ej, så betaler jeg det samme her året, ergo vil jeg have samme service hele året, slut færdig :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 17:52
Ok. Jeg troede ikke, at de tilsluttede så hurtigt. Jeg har haft Yousee i lang tid, og aldrig haft problemer. Så har ikke haft lyst til, at skifte.
Uanset hvad, så skal du vel have gjort noget ved antennestikket? Det går vel også ud over dit tv?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 17:53
Mit tv har det fint. Signalet går fint igennem i stuen. Ovenpå er det min egen skyld, da det er et dårligt kabel jeg har lavet der. Nu har jeg fået dem presset til at give mig en forløbig rabat på 100,- om måneden. Så må vi se hvor meget jeg kan rasle ud af dem udover det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 17:56
Det lyder underligt, at tv signalet er fint, og bredbånd ikke også er det.  Det starter jo samme sted.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 18:02
Det burde man mene. Jeg får en masse søforklaringer via email, men halvdelen af det giver jo ikke voldsomt meget mening, med mindre man er inde i det. Dog har de en idé om at det er det coaxkabel som kører udefra og ind i mit hus som er problemet. Det kunne også være den forstærker jeg kører på. Jeg forslog så at de satte mig over på samme forstærker som mine forældre kører på, da de jo ikke har nogen problemer, men det var ikke særligt nemt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 18:08
Det giver bare ikke mening. Det burde gå ud over tv signalet også.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 18:10
Det burde man mene, men jeg har ikke nogen problemer med det.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 18:48
Kan se på din signatur at du ikke er glad for YouSee

Men jeg har på fornemmelsen at der er noget du ikke fortæller os.

Jeg har igennem tiden lavet mange antenne anlæg for folk der kun brokker sig, og hver gang ligger fejlen hos dem selv.

Har kun en gang oplevet at kablet ude fra vejen var fejlen.

Ved du godt at dårlige kabler og stik senere i antenneinstallationen efter første stik, også kan føre til forstyrrende ting bagud.

Så når du engang finder fejlen vil du så ikke skrive igen om hvor den ligger.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 19:02
Selvfølgelig vil jeg skrive hvor den ligger, men det der med at der er noget jeg ikke fortæller kan du godt pakke sammen. Det kan godt være at fejlen som regel ligger hos folk selv, men nu er det ikke Olsen på 85 du snakker med.

Hvis du gad at kigge tråden igennem, så kan du se at jeg nævner at alle stik, kabler og selve stikkene på kablerne er skiftet.

Internet helte er der nok af ^^
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 19:05
Det må da være en opgave for teknikeren at fastslå om det er PF's wllerr Yousee's problem. Uanset hvad har de jo erkendt at fejlen ligger hos dem, så er den vel ikke længere?
 
BS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu