recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbedre antennesignal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbedre antennesignal

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 18:42
Nej, det har de nemlig ikke. Da teknikeren var her, der viste han mig hvordan deres net kørte og det kørte uden problemer. Han mente faktisk at jeg skabte støj for andre pga. De dårlige installationer, men dem rettede han så.

Jeg har lige snakket med supporten igen, da jeg kom til at slå noget fra på mit modem som skulle slås til igen og han kunne se at det de kaldte støjloftet havde taget et ordentligt dyk her kl 17.20. Det var vist ret så kraftigt og det havde den især gjort de sidste 2 dage næsten konstant. Han sagde dog også at det er meget besværligt at fejlsøge, da det kunne være noget så banalt som en gammel VHS maskine som stod og generede støj.

Jeg ved sgu ikke, man får tonsvis af nye forklaringer hver gang så man bliver helt rundtosset af det. Det er enormt frusterende ikke at have nogen muligheder for at forklare dem hvor slemt det egentlig står til. Når jeg f.eks. Skriver indlæg herinde, så skal jeg kopiere det ind i en txt fil, da den ikke sender det jeg skriver 70% af tiden.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Lige kort.
Her er en liste over de ting jeg købte til min installation:
Fordelere: (Jeg bruger 2 af dem, den ene er med 2 udgange og den anden med 3)
http://www.antenne-grossisten.dk/comega_fordeler_tv_data_dvu4-p-332.html

Slutmodtande på udgange der ikke bliver brugt:
http://www.antenne-grossisten.dk/f_connector_slutmodstand-p-337.html

Kunne ikke lige finde dæmpningsledene, men de ligner F-connetorene blot med indbyget dæmpning.

Alle kabler går som sagt direkte fra forstærkere og enten til fordelere eller direkte til udstyr. Jeg bruger slet ikke vægdåser overhovedet. Og ALT er beregnet og afstemt specifikt efter installationen, præcis som man bør gøre i ethvert tilfælde.


Der er lidt instruktion her.   youSee har godkendte komponenter til brug i deres installationer.

http://www.homeconnect.me/

Det vil være fint at tilslutte  data,tv,radio slut-dåse. 

Lars   Smile

PS! Kandersen links skal indsættes med link-ikonen, jeg tillod mig at rette.


Redigeret af reslfj - 13-December-2012 kl. 19:56
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Lige kort.
Her er en liste over de ting jeg købte til min installation:
Fordelere: (Jeg bruger 2 af dem, den ene er med 2 udgange og den anden med 3)
http://www.antenne-grossisten.dk/comega_fordeler_tv_data_dvu4-p-332.html

Slutmodtande på udgange der ikke bliver brugt:
http://www.antenne-grossisten.dk/f_connector_slutmodstand-p-337.html

Kunne ikke lige finde dæmpningsledene, men de ligner F-connetorene blot med indbyget dæmpning.

Alle kabler går som sagt direkte fra forstærkere og enten til fordelere eller direkte til udstyr. Jeg bruger slet ikke vægdåser overhovedet. Og ALT er beregnet og afstemt specifikt efter installationen, præcis som man bør gøre i ethvert tilfælde.


Der er lidt instruktion her.   youSee har godkendte komponenter til brug i deres installationer.

http://www.homeconnect.me/

Det vil være fint at tilslutte  data,tv,radio slut-dåse. 

Lars   Smile

PS! Kandersen links skal indsættes med link-ikonen, jeg tillod mig at rette.

Mange tak :)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:



PS! Kandersen links skal indsættes med link-ikonen, jeg tillod mig at rette.

Tak for det Lars.. Normalvis plejer jeg også at gøre det, eller det sker af sig selv. Men jeg er begyndt at bruge Google Chrome i stedet for IE, og den gør det åbenbart ikke af sig selv (ligesom FireFox).

Skal forsøge være mere opmærksom på det.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 20:20
Det er lidt underligt, det er som om at det først starter henne ved en 17.30 tiden nu. Sådan har det været de sidste 2 dage.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 01:17
Det er når naboen kommer hjem og tænder for sin langbølgeradio.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 17:50
Lyder måske tåbeligt , men har du prøvet at koble dit modem til en anden stikkontakt som ligger i en anden sikringsgruppe.

Har du andre enheder der sidder sammen med dit modem, på samme kontakt.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 13:44
Så skulle der være nyt i sagen. Teknikeren ringede i morges og fortalte at han havde arbejdet på sagen hele weekenden. Han mente så at have fundet synderen i et relæ eller forstærker (forstod ikke helt hvad han mente) en 150-200m herfra. Han havde så været ude i går aftes og lave det, så alt skulle være OK nu. Han vender dog tilbage om et par dage og hører ad.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 14:07
Og det var så ikke lavet alligevel. Men det var vel at forvente fra dem ^^
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Og det var så ikke lavet alligevel. Men det var vel at forvente fra dem ^^

De arbejder for dig hele weekenden og du kalder dem for en "hær af trunter som intet fatter"
Du har en provokerende og barnlig signatur. 

Jeg tror også jeg vil gøre alt for dig, du lyder dejlig positiv og som et sødt menneske.

Vil du have hjælp eller vil du bare være sur?
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Og det var så ikke lavet alligevel. Men det var vel at forvente fra dem ^^

De arbejder for dig hele weekenden og du kalder dem for en "hær af trunter som intet fatter"
Du har en provokerende og barnlig signatur. 

Jeg tror også jeg vil gøre alt for dig, du lyder dejlig positiv og som et sødt menneske.

Vil du have hjælp eller vil du bare være sur?

Jeg skal vel ikke kysse deres fødder fordi de bliver bedt om at gøre deres arbejde? At de vælger at arbejde i weekenden må de vel tage på deres egen kappe.

Spørger du om jeg vil tigge om hjælp? Nej tak :)
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 14:34
Jeg ønsker faktisk for dig at du får et godt og brugbart internet. Og jeg forstår godt man bliver sur og gal når det ikke virker.

Jeg vil også gerne hjælpe dig, men så må du starte med at lave din signatur om og ikke være så påståelig.

Der er ikke nogen som beder dig om at tigge om hjælp

Men prøv at vende den om, hvis jeg ønskede hjælp af dig er det jo ikke rart hvis jeg først kalder dig en idiot og snyder.

Nu er bolden hos dig, hvad ønsker du ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu