recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbinde mine højttalere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbinde mine højttalere ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 08:11
Imponerende hvor nedladende og arrogant nogle virker på tekst, man kan kun håbe at det skyldes at ironi og humor er svært at fremvise på tekst. Selv er jeg stor modstander af auto kalibrering i stereo, surround sound, helt sikkert men ikke stereo.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 08:33
Du skrev jo intet om at du havde fulgt guide eller kigget i vejledningen. I så fald lyder det vist bare som en 4000kr surr. receiver lyder på DM685. Dem er der nemlig masser af bund i, størrelsen taget i betragtning. Prøv en stereoforstærker som feks. Nad C326 til 3300kr. i stedet og du får MEGET bedre lyd :-)   
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:00
Jeg synes sgu' at det er ærgerligt at der skal være sådan en tone. Trådstarter er tydeligvis ny i gamet og har meget han skal lære endnu. Så giv dog manden en chance. Vi lærer jo alle sammen noget nyt hver dag. Nogle har styr på det basale, andre har ikke. Men det giver ingen retten til at føre sig så arrogant og tåbeligt frem. Jeg håber at trådstarter får svar på sit spørgsmål og kommer frem til en løsning uden at skulle lægge ører til mere af den slags unødvendige kommentarer.

Det er heller ikke kun i denne tråd den er gal. Jeg synes desværre, at det er meget almindeligt at den slags kommentarer fremkommer herinde på siden. Det kan godt være at de samme spørgsmål komme ofte og at folk er trætte af at tage stilling til dem gang på gang. Men blot fordi man selv kender svaret til hudløshed er det jo ikke ensbetydende med, at alle andre gør. Vi er her alle for at lære og dele ud af vores erfaringer. Nogle brugere ved mere end andre og heldigvis for det, men det ændrer ikke på at vi alle kan lære herinde. Nogle kan lære noget om elektronik, andre kan lære hvordan det er mest almindeligt at opføre sig. Lidt pli tak. /surtopstød
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:41
Kalibrering forstår jeg også kun som en ting man bruger når man har mere end sine to front højttalere eller er jeg også galt på den?

Til et stereo setup ville jeg heller aldrig bruge den medfølgende auto kalibrering, men det er måske helt forkert? Personligt ville jeg sætte den til Stereo Direct 2 kanaler og fra vælge alle former for automatisk lydforbedring(hvilket den burde i det Mode af sig selv).
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 11:33
Pure og så videre er fint nok, men når nu der mangler bas og rumkorrektionen kan gør en smule ved det, hvorfor så ikke bruge det?
Det kunne jo også være atrumkorrektionen kunne udfylde andre huller?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Jeg synes sgu' at det er ærgerligt at der skal være sådan en tone. Trådstarter er tydeligvis ny i gamet og har meget han skal lære endnu. Så giv dog manden en chance. Vi lærer jo alle sammen noget nyt hver dag. Nogle har styr på det basale, andre har ikke. Men det giver ingen retten til at føre sig så arrogant og tåbeligt frem. Jeg håber at trådstarter får svar på sit spørgsmål og kommer frem til en løsning uden at skulle lægge ører til mere af den slags unødvendige kommentarer.

Det er heller ikke kun i denne tråd den er gal. Jeg synes desværre, at det er meget almindeligt at den slags kommentarer fremkommer herinde på siden. Det kan godt være at de samme spørgsmål komme ofte og at folk er trætte af at tage stilling til dem gang på gang. Men blot fordi man selv kender svaret til hudløshed er det jo ikke ensbetydende med, at alle andre gør. Vi er her alle for at lære og dele ud af vores erfaringer. Nogle brugere ved mere end andre og heldigvis for det, men det ændrer ikke på at vi alle kan lære herinde. Nogle kan lære noget om elektronik, andre kan lære hvordan det er mest almindeligt at opføre sig. Lidt pli tak. /surtopstød

Indrømmet jeg svare ofte ikke fordi jeg er træt af gentagelser men MEST at folk ikke gider læse en vejledning.
Jeg syntes selvfølgelig det er ok at spørge når man har søgt efter svar i vejledningen. Men trådstarter lød ikke sådan....
Måske recordere kunne lave en FAQ ;-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu